Gå til innhold

Regler for banning?

Anbefalte innlegg

Hva er reglene for banning? Jeg fikk en PM hvor det sto: "Det er ikkje forbudt å banne her, men det betyr ikkje at det er fritt fram."

Fikk dog en advarsel etter at jeg skrev noe slikt som "Stenger ølsalget 18!? Fitte, da må jeg løpe!".

Er det visse ord som ikke tolereres, mens mild banning som faen og helvete er ok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk dog en advarsel etter at jeg skrev noe slikt som "Stenger ølsalget 18!? Fitte, da må jeg løpe!".

8540877[/snapback]

Det er da bullshit. Var ikke det du skrev.

8541505[/snapback]

"Noe slikt som", ikke "nøyaktig". Herre Allah, er det mulig!!

Edit: Her er nøyaktig det jeg skrev: "Stenger de 18 i dag!? FITTE, hvis det stemmer må jeg løpe og kjøpe."

At det går an å henge seg opp i slike detaljer er latterlig. Visse brukere burde aldri vært moderatorer.

Endret av Drillo
Lenke til kommentar

Er vel advarselen du fikk 8 minutter tidligere du reagerer på..

Vel, hos oss kan man ikke skrive ting som

Kjeften på rei, din **** møkkakjerring.
, hvis du mener at det er feil så kan jeg ikke hjelpe deg, da vi ikke tillater slikt fjas på detet forumet.

Unødvendig banning har vi og som nevnt av andre her retningslinjer imot.

(Så ja, man kan banne med måte, overdreven bruk rydder vi opp i)

Har du klager på en advarsel kan du rette de til forumets styre på e-post: [email protected]

Jeg lar tråden være åpen for diskusjon litt til, men diskusjon rundt spesifikke advarsler gitt er ref retningslinjene heller ikke noe som tas offentlig.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Jeg er av den oppfatning at de fleste moderatorene er ganske runde i kantene når det gjelder banning. De er flinke til å se an situasjonen og "alvorligheten". Er ikke bestandig det er nødvendig å reagere på at noen sier "fitte", "faen" elller lignende. Men dere er flinke til å reagere på personangrep og det får dere pluss i margen for av meg. Keep up the good work. :)

Lenke til kommentar
Jeg er av den oppfatning at de fleste moderatorene er ganske runde i kantene når det gjelder banning. De er flinke til å se an situasjonen og "alvorligheten". Er ikke bestandig det er nødvendig å reagere på at noen sier "fitte", "faen" elller lignende. Men dere er flinke til å reagere på personangrep og det får dere pluss i margen for av meg. Keep up the good work. :)

8542068[/snapback]

Hva var spesielt "over streken" med mitt fitteord, da? Var det at jeg brukte store bokstaver?

Lenke til kommentar
Hva var spesielt "over streken" med mitt fitteord, da? Var det at jeg brukte store bokstaver?

8542091[/snapback]

Som ueland sa så var det vel heller det personangrepet han quota som det ble reagert på :)

8542096[/snapback]

Det personangrepet er OT. Jeg fikk tilsnakk for å skrive FITTE. Hvorfor? Pga store bokstaver?

Lenke til kommentar
Det personangrepet er OT. Jeg fikk tilsnakk for å skrive FITTE. Hvorfor? Pga store bokstaver?

8542211[/snapback]

Hvis du først fikk den advarselen og så får tilsnakk for banning så er det bare å rette seg etter det moderatorene sier IMO.

Når du får en advarsel så lønner det seg å være litt ydmyk.

Men nå siterer jeg ueland:

Jeg lar tråden være åpen for diskusjon litt til, men diskusjon rundt spesifikke advarsler gitt er ref retningslinjene heller ikke noe som tas offentlig.

8541951[/snapback]

Foreslår at vi legger denne spesifikke saken død slik at vi kan ha en god diskusjon rundt banning generelt. :)

Lenke til kommentar

Det har seg slik at vi ikke har noe forbud mot banning her på forumet. Men det betyr ikke at det er godt nettvett (husk dette ordet) å lire av seg de verste glosene man kan komme på fordi polet eller ølsalget er stengt, eller en unge kræsjet i deg på sykkel når du gikk til jobb.

Alt er situasjonsbestemt, særlig banning og i hvilken grad vi tolerer det her på forumet. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...