Stian-W-H Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Når jeg legger inn bilder på word, så går jeg nedover eller oppover, så bildene ikke er på skjermen Når jeg da går opp eller ned for å se bildene igjen, så er bildene vekk. De er der, men de er ikke synlige før jeg drar di til en annet sted eller tar Gjennom. Jeg har Windows XP. Hva er det som gjør dette? Endret 5. mai 2007 av Stian-W-H Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Når jeg legger inn bilder på word, så går jeg nedover eller oppover, så bildene ikke er på skjermenNår jeg da går opp eller ned for å se bildene igjen, så er bildene vekk. De er der, men de er ikke synlige før jeg drar di til en annet sted eller tar Gjennom. Hva er det som gjør dette? 8540850[/snapback] Jepp samme problemet. Er det office 2007 du bruker? Ble slik etter jeg rotet med noen innstillinger tror jeg. Men har ikke klart å rette det opp igjen Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Når jeg legger inn bilder på word, så går jeg nedover eller oppover, så bildene ikke er på skjermenNår jeg da går opp eller ned for å se bildene igjen, så er bildene vekk. De er der, men de er ikke synlige før jeg drar di til en annet sted eller tar Gjennom. Hva er det som gjør dette? 8540850[/snapback] Kom med mer info, da... kunne i det minste inkludere hvilken versjon av MS office du har. edit: leif Endret 5. mai 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hvordan finner jeg ut hvilken versjon jeg har? 8541938[/snapback] Det skal jo stå der.. når du starter opp programmet. Endret 5. mai 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Har du noen tips da? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Har du noen tips da? 8541978[/snapback] Prøvd å installere på nytt? Edit: kan jo alltids ringe microsoft norge også? Det er vell ikke piratversjon du har? Endret 5. mai 2007 av Storleer Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Dette skyldes som regel skjermdriveren. Forsøk å oppdatere til nyeste versjon. Jeg regner med at bildene fortsatt kommer med på utskrift? Sjekk det evt. ved å velge forhåndsvisning. Å reinstallere Office hjelper ikke. Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har ikke piratversjon. Jeg har den ekte versjonen. Bildene kommer når jeg skriver de ut. Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dette har skjedd noen ganger hos meg. Bryr meg ikke så mye kommer ut uansett når jeg printer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå