eUnaas Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 i dag oppstod det pluttselig et problem når jeg skulle insalere PhotoShop 7. I det jeg trykker insall/next så blir allt borte... hva skyldes det? noen råd? Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Ka som vart borte da? Ligne litt på at du har for lite Ram :x Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 hmm.... jeg kjører 768 ddr-ram. ingen programmer kjører, så jeg tror ikke det er der problemet ligger 8) ...hmm begynner å bli litt desperat Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 HMM....Har du innstallert fra den cd'en før og det har virka? Er det orginal versjon du har .....?...ta kontakt med forandleren og sjekk hva de sier. Ellers kan det være en dårlig brent *kremt* versjon! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 ja cden har virket før. og jeg har insalert på denne pcen før. (men da med mindre ram) jeg har også prøvd insalere fra en bing og cue fil som jeg laget som sikerhets-kopi. men det er samme problemet er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå