Tor Rasmussen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har hatt Lemmings Starter pack innstallert på PS3 en stund. Ville i dag kjøpe alle brettene. Gikk på PS Store, overførte penger til Wallet, og kjøpte Lemmings. Gikk på download list i PS store, valgte Lemmings Fullversjon. Den lastet ned og installerte seg. Vi får IKKE spille alle brettene. Kun de 5 introbrettene. Jeg har restartet PS3. Innstallert Starter Pack på nytt. Lastet ned fullversjonen på nytt. (Det er jo bare en liten pakke på 134kb som låser opp hele versjonen). Vi har prøvd "ALT", men får ikke spille mer en de 5 introbrettene. Vil vi velge andre brett, står det at de kan kjøpes på PSStore. Pengene er trukket fra Wallet og min konto, men spillet virker ikke. Hva gjør jeg feil? Skal det være så inni hampen vanskelig så dette? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) prøv å slett starter pack, og last ned kun fullversjon? hvis ikke det funker.. ring sony support. Endret 5. mai 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Takk, det funket. Men jeg måtte: Slette starterpack. Laste ned fullversjon 134kb Laste ned starterpack igjen. Innstallere starterpack, og den virket endelig. Men alvorlig talt Sony. Skal det være så uoversiktlig? Tungvindt i mine øyne, og nå har jeg brukt over 1 time på å få Lemmings til å virke. Med min Xbox 360 går kjøp av spill som en drøm. Endret 5. mai 2007 av trykkertor Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det ordner seg sikkert.. kommer en update 8 mai .. får se da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå