ojda Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hjelp meg !! Har akkurat skaffet meg en 3410, en av grunnene til at jeg byttet var for å få plass til å lagre flere tekstmeldinger. Så langt har jeg klart å presse 10 meldinger inn på innbox - og 5 på utboks. Så er det stopp, melder om fult lager på begge steder. Er dette alt ? eller finnes det andre måter å få lagret dem på. Selgeren sa noe om dynamisk minne, er det noe jeg kan slette for å få større kapasitet til textmld. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 SMS kan kun lagres på sim-kortet. Men du kan lagre 200 kontakter i telefonboken på telefonen. BTW: enda en grunn til å skaffe seg chess abbonnement; du får SIM-kort med plass til 30 SMS, og 200 tlf.nr. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hjelp meg !!Har akkurat skaffet meg en 3410, en av grunnene til at jeg byttet var for å få plass til å lagre flere tekstmeldinger. Så langt har jeg klart å presse 10 meldinger inn på innbox - og 5 på utboks. Så er det stopp, melder om fult lager på begge steder. Er dette alt ? eller finnes det andre måter å få lagret dem på. Selgeren sa noe om dynamisk minne, er det noe jeg kan slette for å få større kapasitet til textmld. YOUVE BEEN HAD! seriøst.. det der ville jeg ikke godtatt.. han har jo jugd til deg.. gå og lever tilbake telefonen.. skulle ikke overraske meg om du var på elkjøp.. Lenke til kommentar
ojda Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 SMS kan kun lagres på sim-kortet.Men du kan lagre 200 kontakter i telefonboken på telefonen. BTW: enda en grunn til å skaffe seg chess abbonnement; du får SIM-kort med plass til 30 SMS, og 200 tlf.nr. Javel men............ 12. Hvilken lagringskapasitet er det på Chess-simkortene ? Alle våre kunder får tilsendt simkort med plass til 100 kontakter og 10 SMS-meldinger. Desuten, er det ingen nokiatlf som har sim lagring (billige) Lenke til kommentar
ojda Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 (Desuten, er det ingen nokiatlf som har sim lagring billige ) Dette var ment som et spørsmål, ikke en påstand Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hmm. det var rart. Det må være noe Chess nettopp har begynnt med. Før stod det 30 og 200 der, og både jeg og broren min har plass til 30, og 200 på våre chess kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå