Gå til innhold

Tekstmeldinger i Nokia 3410.

ojda

Anbefalte innlegg

Hjelp meg !!

Har akkurat skaffet meg en 3410, en av grunnene til at jeg byttet var for å få plass til å lagre flere tekstmeldinger.

Så langt har jeg klart å presse 10 meldinger inn på innbox - og 5 på utboks. Så er det stopp, melder om fult lager på begge steder.

Er dette alt ? eller finnes det andre måter å få lagret dem på.

Selgeren sa noe om dynamisk minne, er det noe jeg kan slette for å få større kapasitet til textmld. :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelp meg !!

Har akkurat skaffet meg en 3410, en av grunnene til at jeg byttet var for å få plass til å lagre flere tekstmeldinger.

Så langt har jeg klart å presse 10 meldinger inn på innbox - og 5 på utboks. Så er det stopp, melder om fult lager på begge steder.

Er dette alt ? eller finnes det andre måter å få lagret dem på.

Selgeren sa noe om dynamisk minne, er det noe jeg kan slette for å få større kapasitet til textmld. :evil:

YOUVE BEEN HAD!

seriøst.. det der ville jeg ikke godtatt.. han har jo jugd til deg.. gå og lever tilbake telefonen.. skulle ikke overraske meg om du var på elkjøp.. :)

Lenke til kommentar
SMS kan kun lagres på sim-kortet.

Men du kan lagre 200 kontakter i telefonboken på telefonen.

BTW: enda en grunn til å skaffe seg chess abbonnement; du får SIM-kort med plass til 30 SMS, og 200 tlf.nr.

Javel men............

12. Hvilken lagringskapasitet er det på Chess-simkortene ?

Alle våre kunder får tilsendt simkort med plass til 100 kontakter og 10 SMS-meldinger.

Desuten, er det ingen nokiatlf som har sim lagring (billige)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...