Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei, hvordan kan jeg fjerne de ordene jeg har søkt etter i Firefox og Internet Explorer? Kunne vært kjekt å få fjerna det Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei, hvordan kan jeg fjerne de ordene jeg har søkt etter i Firefox og Internet Explorer? Kunne vært kjekt å få fjerna det 8540703[/snapback] Hei Når du blar nedover der du har søkt (ordene) så trykk på delete på tastaturet. Det er den høyreknappen etter enter tasten. Skjønner ? Når du ser de ordene du har søkt på, hold musepekeren på den så den lyser blå. Når den lyser blå, er det bare til å slette med delete - EspenFe Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Okei Tusen takk for bra svar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 For å fjerne på tidligere søk i FireFox så går du til Tools->Cleare Private Data og der huker du av "Saved Forms and Search history". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå