Vo0do0 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Kjøpte Rub'a'Dub her for en stund siden, men har aldri fått det til å funke. Downloaden var på 100kb, noe som er merkelig lavt. Og når jeg prøver å kjøre spillet får jeg en runtime error. Noen som har hatt samme problem, eller vet hvordan det skal fikses? Edit: Fant ut av det... Man må laste ned demoen først... Fullvesjonen er tydeligvis bare en nøkkel for å låse opp flere baner på demoen.... De kunne da for faen sagt det på online store! Endret 5. mai 2007 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Enig! PS Online Story er skikkelig dårlig brukerinterface. Skjønner ikke at det ikke har blitt rettet opp i. Konsollen har jo vært på markedet i snart et halvt år. Selv brukte jeg over 1 time i dag på å få min kjøpte Lemmings til å fungere. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det står tydelig på begge spillene (Lemmings og Rub-a-Dub) at man først må laste ned demo-versjonen for så og unlocke hele spillet ved å kjøpe en patch. Hvis dere leser den korte forklaringen før dere bare laster ned ting så slipper dere å kaste bort tid på å ikke få ting til å fungere.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vel. Jeg hadde demoen av Lemmings. Spilt demoen i mange dager for å kapre gode tider. Tenkte derfor at å låse den opp med en 134kb nøkkel skulle være piece of cake. Kjøpe fullversjon, lastet ned 134kb og innstallerte. Null og niks fungerte. Måtte slette min Starter Pack, installere Fullversjon, laste ned starterpack på nytt. Så funket det. Hvis du påstår at det ikke er tungvindt, så får det stå for din regning. Jeg sammenligner kun med Xbox 360 sitt kjøpe-spill-på-nettet-system, og det er så lett at min bestemor kunne brukt det. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg må si at det funket her dog.. jeg kjøpte det nå i sted.. hadde trial, lastet ned key.. og vips.. låst opp.. så jeg aner ikke hva som har skjedd på ditt forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå