kentiver Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Låner internett av naboen (har lov), og har en linksys wrt gl router til han, men den klikker ofte, og da må jeg til naboen og restarte den, er det ikke noe kommando eller lignende man kan bruke for å restarte den uten å gjøre det fysisk? Har ikke inne noe tilleggsprogram på den. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Låner internett av naboen (har lov), og har en linksys wrt gl router til han, men den klikker ofte, og da må jeg til naboen og restarte den, er det ikke noe kommando eller lignende man kan bruke for å restarte den uten å gjøre det fysisk? Har ikke inne noe tilleggsprogram på den. 8540584[/snapback] Logg deg på routeren og restart den derifra? http://192.168.1.1/ eller noe slikt. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 finner ikke noen plass inne der jeg kan restarte den:S Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hvis naboen har wrt54gl så flash den med dd-wrt.com og på "adminsiden" i bunnen har du "reboot" på orginalen er det ikke noe, men husk ikke flash over wlan! og jeg tar ikke noe ansvar om du flasher feil. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 prøvde det for noen måneder siden, fikk lagt det inn men skjedde noe rart, fikk ikke kraftig nok signaler for å sende over til mitt hus. uansett om jeg økte sendestyrken til nesten det dobbelte av orginalt Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 du huska self og resete den til default når du flash den om ? hvis du ikke gjør det, så bruker den setings til orginale linksys, men software til dd-wrt. Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Joa, huska det. Fikk satt alt opp, fikk internett hvis jeg hadde pcen nært routeren, men ikke når jeg gikk hjem til meg (fikk ca halvveis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå