Gå til innhold

EU PSN update: Tirsdag 8 mai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet når neste Oppgradering av selve PS3 systemet kommer (den vil vel hete 1.80)? Den første tingen jeg synes Sony bør gjøre noe med, er det at man må gå helt ut av et spill - eller hva man nå holder på med - bare for å se at det er noen som har skrevet "Hei" til deg. Hva med en slags "Ingame Messaging" hvor du kan trykke på "PS" knappen, og den vandlig menyen kommer opp, men med ett alternaltiv til, som "Meldinger". Da kommer man automatisk til "Innboksen" sin, hvor man kan se, og skrive meldinger. Når du er ferdig, kan du hoppe rett tilbake til der du var.

Hva synes dere andre om dette?!?    :hmm:

8547304[/snapback]

Jeg er helt enig med deg! Irriterer meg veldig over at du må ut av spillene for å snakke med venner. Skulle kommet opp en slags friendsliste når du trykket på PSknappen og derfra skulle man kunnet lese meldingene ;)

8547366[/snapback]

Dette hadde xbox 360 ifrå byrjan av. Dårleg at Sony endo ikkje har fått rulla det ut. PS3 har tross alt vært ute sidan november no. Absolutt ein funksjon dei burde prioritere.
Lenke til kommentar
Dette hadde xbox 360 ifrå byrjan av. Dårleg at Sony endo ikkje har fått rulla det ut. PS3 har tross alt vært ute sidan november no. Absolutt ein funksjon dei burde prioritere.

8570904[/snapback]

Tror ikke PS3 støtter real-time message change.

Lenke til kommentar
96mb ram..!!??

holy shit..!

sony bør sparke sin OS designer..latterlig mye minne for noe så simpelt..

xbox media bar - 32mb...microsoft kan sei watch and learn..;)

8571048[/snapback]

Sikkert 10 gang jeg sier dette men OS'et bruker 1 spu og opp til 64 mb med system minne. Altså 64 mb er reservert. Søk på forumet etter kilde om dere vil, har sikkert postet den noen ganger.

Lenke til kommentar

Er den europeiske PSN Store lagt ned eller? Er det eneste spillbare vi har fått de siste ukene virkelig Sudoku? Fatter ikke hvorfor de ikke iallefall kan lansere PSN spillene på samme tidspunkt i Europa og US. Når MS klarer det så burde det ikke være noe problem for Sony å gjøre det samme.

Har lyst til å bruke PS3'n til noe annet enn bare PS2 spill :(

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor de ikke iallefall kan lansere PSN spillene på samme tidspunkt i Europa og US. Når MS klarer det så burde det ikke være noe problem for Sony å gjøre det samme.

8574649[/snapback]

Akkurat dette irriterer meg også, jeg klarer ikke skjønne hvorfor Store'n skal være oppdelt i regioner.. Selv den japanske synes jeg kan være tilgjengelig for US og EU.. Det er bare å merke tingene som har japansk innhold, da at noe er skrevet på japansk eller noe lignende...

DjizLouize!

Men blir ting oppdatert likt på MS sin MarkedPlace? Synes jeg leste noe om div forskjeller også der? (Forskjell på New Zealand og Australia feks)

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor de ikke iallefall kan lansere PSN spillene på samme tidspunkt i Europa og US. Når MS klarer det så burde det ikke være noe problem for Sony å gjøre det samme.

8574649[/snapback]

Akkurat dette irriterer meg også, jeg klarer ikke skjønne hvorfor Store'n skal være oppdelt i regioner.. Selv den japanske synes jeg kan være tilgjengelig for US og EU.. Det er bare å merke tingene som har japansk innhold, da at noe er skrevet på japansk eller noe lignende...

DjizLouize!

Men blir ting oppdatert likt på MS sin MarkedPlace? Synes jeg leste noe om div forskjeller også der? (Forskjell på New Zealand og Australia feks)

8575197[/snapback]

Det er en del som ikke er tilgjengelig i alle regioner på Xbox Live også, men Live Arcade spillene er alltid lansert likt i Europa og USA.

Lenke til kommentar
For 6000 kr kunne de godt gitt oss litt mer minne.

8577709[/snapback]

indeed

8577751[/snapback]

ps3 har da nok minne, var jo ikkje meninga att x360 skulle ha meir enn 256mb minne, menn Epic games fekk dei til og bruke 512 isteden...

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...