IMG_123 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Leste forøvrig om et helt uttrolig usannsynlig morsomt rykte.. Det var at Sony skulle starte ett peer-to-peer network hvor brukerene skulle få kazaa-lignende nettverk hvor brukerene skulle få dele film og musikk om de ville, og det er derfor PSN skulle ned.. Jeg tror jeg må på minussiden hvis jeg skal tippe prosentsjangse på hvor levedyktig dette ryktet vil vise seg å være... :-/ Men morsom teori var det.. hehe.. 8565079[/snapback] Hadde jo vært fett da! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jaja.. De hadde nok ikke trengt å ta ned serverene heller. Men det har jo blitt vist Killzone 2 gameplay til diverse journalister og sånt. 8564687[/snapback] Det var på GDC når de i hovedsak skulle vise noe av teknologien og hva man kunne gjøre med den på en PS3. Grunnen til at de brukte killzone motoren var at den var best egnet til å vise frem dette. Så tror ikke de har sett noe av selve spillet. Annet en noen modeller og et demo level. Men det var også her Harrison sa at de skulle vise mer på E3 i Juni Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Når er det den blir tatt ned (norsk tid)? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jo, det er den visst. Down for maintenance. Men det står også på japansk? Er det ikke bare Europa allikevel eller? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sikkert bare en standardmelding de har. Men rart at den ikke er plassert midt på skjermen. Så litt snodig ut helt der oppe Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 trodde hele psn skulle være nede jeg.. men jeg fikk da logget på Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg kom nettopp inn på PSStore også... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg kom nettopp inn på PSStore også... 8566926[/snapback] jeg og, det er jo ikke noe nytt der jo Endret 8. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) ser ut som akkurat samme ja :\ hehe.. det var toppers Endret 8. mai 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Går rykter om at man nå ikke kan switche innom US Store på en US konto om man er i Europa. Kan dere som har US konto bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Går rykter om at man nå ikke kan switche innom US Store på en US konto om man er i Europa. Kan dere som har US konto bekrefte/avkrefte dette? 8567093[/snapback] jeg kommer inn på us store(er ikke noe nytt der heller) Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 klokka er ikke 20:00 enda da Lenke til kommentar
plaga Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 sa jo at det var en oppdatering som skulle gjøre det klart til fremtidig stuff.... pleier å komme på torsdager.. så får se da, om det skjer noe til torsdag.... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Over the next few weeks, some new and exciting changes will take place in the PLAYSTATION®Store Ting tar tid Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Leste forøvrig om et helt uttrolig usannsynlig morsomt rykte.. Det var at Sony skulle starte ett peer-to-peer network hvor brukerene skulle få kazaa-lignende nettverk hvor brukerene skulle få dele film og musikk om de ville, og det er derfor PSN skulle ned.. Jeg tror jeg må på minussiden hvis jeg skal tippe prosentsjangse på hvor levedyktig dette ryktet vil vise seg å være... :-/ Men morsom teori var det.. hehe.. 8565079[/snapback] Hmm jeg har også lest det et eller annet sted Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Her i EU kommer det oppdateringer på PS Store på Fredager, torsdager i Amerika. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Her i EU kommer det oppdateringer på PS Store på Fredager, torsdager i Amerika. 8569718[/snapback] Kom det noe nytt sist fredag? Jeg var en tur innom i helga, men jeg la ikke merke til noe nytt. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kom en Nissan trailer for GT:HD og en ny skin for Genji.. johoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå