Gå til innhold

EU PSN update: Tirsdag 8 mai

Anbefalte innlegg

Leste forøvrig om et helt uttrolig usannsynlig morsomt rykte..

Det var at Sony skulle starte ett peer-to-peer network hvor brukerene skulle få kazaa-lignende nettverk hvor brukerene skulle få dele film  og musikk om de ville, og det er derfor PSN skulle ned..  :D

Jeg tror jeg må på minussiden hvis jeg skal tippe prosentsjangse på hvor levedyktig dette ryktet vil vise seg å være... :-/

Men morsom teori var det.. hehe..

8565079[/snapback]

Hadde jo vært fett da! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja.. De hadde nok ikke trengt å ta ned serverene heller. Men det har jo blitt vist Killzone 2 gameplay til diverse journalister og sånt.

8564687[/snapback]

Det var på GDC når de i hovedsak skulle vise noe av teknologien og hva man kunne gjøre med den på en PS3. Grunnen til at de brukte killzone motoren var at den var best egnet til å vise frem dette. Så tror ikke de har sett noe av selve spillet. Annet en noen modeller og et demo level. Men det var også her Harrison sa at de skulle vise mer på E3 i Juni

Lenke til kommentar
Leste forøvrig om et helt uttrolig usannsynlig morsomt rykte..

Det var at Sony skulle starte ett peer-to-peer network hvor brukerene skulle få kazaa-lignende nettverk hvor brukerene skulle få dele film  og musikk om de ville, og det er derfor PSN skulle ned..  :D

Jeg tror jeg må på minussiden hvis jeg skal tippe prosentsjangse på hvor levedyktig dette ryktet vil vise seg å være... :-/

Men morsom teori var det.. hehe..

8565079[/snapback]

Hmm jeg har også lest det et eller annet sted :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...