Gå til innhold

EU PSN update: Tirsdag 8 mai

Anbefalte innlegg

Kilde: http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=85566

PLAYSTATION®Network upgrade: Tuesday 08 May

Over the next few weeks, some new and exciting changes will take place in the PLAYSTATION®Store. In preparation for this, both PLAYSTATION®Network and PLAYSTATION®Store need to be taken offline for a short while to allow us to carry out the upgrade and maintenance work.

This is scheduled to take place between 16:00 and 19:00 BST (17:00-20:00 CEST) on Tuesday 8th May 2007.

If you are already logged into an online game during this time, you will most likely find that you can continue playing as normal, but you will not be able to log in or start a new game until full service has been restored. You will also not be able to access the Store during this maintenance window.

We are hoping to complete this work in as short a time as possible and apologise for any inconvenience this may cause. But remember that these enhancements are paving the way for new and exciting content that we have planned for the Store!

Forandringer på EU-butikken, håper på PS1 ikon ihvertfall.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet når neste Oppgradering av selve PS3 systemet kommer (den vil vel hete 1.80)? Den første tingen jeg synes Sony bør gjøre noe med, er det at man må gå helt ut av et spill - eller hva man nå holder på med - bare for å se at det er noen som har skrevet "Hei" til deg. Hva med en slags "Ingame Messaging" hvor du kan trykke på "PS" knappen, og den vandlig menyen kommer opp, men med ett alternaltiv til, som "Meldinger". Da kommer man automatisk til "Innboksen" sin, hvor man kan se, og skrive meldinger. Når du er ferdig, kan du hoppe rett tilbake til der du var.

Hva synes dere andre om dette?!? :hmm:

Lenke til kommentar
Er det noen som vet når neste Oppgradering av selve PS3 systemet kommer (den vil vel hete 1.80)? Den første tingen jeg synes Sony bør gjøre noe med, er det at man må gå helt ut av et spill - eller hva man nå holder på med - bare for å se at det er noen som har skrevet "Hei" til deg. Hva med en slags "Ingame Messaging" hvor du kan trykke på "PS" knappen, og den vandlig menyen kommer opp, men med ett alternaltiv til, som "Meldinger". Da kommer man automatisk til "Innboksen" sin, hvor man kan se, og skrive meldinger. Når du er ferdig, kan du hoppe rett tilbake til der du var.

Hva synes dere andre om dette?!?    :hmm:

8547304[/snapback]

Jeg er helt enig med deg! Irriterer meg veldig over at du må ut av spillene for å snakke med venner. Skulle kommet opp en slags friendsliste når du trykket på PSknappen og derfra skulle man kunnet lese meldingene ;)

Lenke til kommentar

hehe ta mitt utsagn med en bøtte salt:)

Men mtp. på at vi fikk høre at Ps1 spill skulle komme til EU i Mai, så siden det kommer en update idag, så må vi nesten kunne slå to og to sammen.

Men vi fikk vel ingenting forrige Torsdag på EU Store? Mener jeg tittet innom og så ingenting nytt. US STORE fikk Ps1 spill + et par trailere. Skal sjekke ikveld hva som er nytt:)

Lenke til kommentar

Burde ikke være så vanskelig å få til ps1 spill på EU store ettersom de allerede finnes på US store. Leide Crash Bandicoot til ps1 som barn! Gleder meg til å prøve dette igjen! :) Var bare kjipe oppfølgere til ps2...

Lenke til kommentar

Hva synes dere andre om dette?!?    hmm.gif

*

Jeg er helt enig med deg! Irriterer meg veldig over at du må ut av spillene for å snakke med venner. Skulle kommet opp en slags friendsliste når du trykket på PSknappen og derfra skulle man kunnet lese meldingene wink.gif

Tipper mye av online tjenesten vil bli forbedret når PS3 HOME kommer :cool:

Lenke til kommentar

Leste forøvrig om et helt uttrolig usannsynlig morsomt rykte..

Det var at Sony skulle starte ett peer-to-peer network hvor brukerene skulle få kazaa-lignende nettverk hvor brukerene skulle få dele film og musikk om de ville, og det er derfor PSN skulle ned.. :D

Jeg tror jeg må på minussiden hvis jeg skal tippe prosentsjangse på hvor levedyktig dette ryktet vil vise seg å være... :-/

Men morsom teori var det.. hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...