Fotofashion Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Var på forestillingen til step by step (har ei datter som er med ) Her er noe av bildene som jeg tok derifra.. Har en par til på hjemme siden for de som ev er intr i det. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Bra bilder.Viss det er noe jeg syns du burde endre på så må det ver at på første bilde så kunne du ha gått nærmere de danserne så du ikke får med kanten på scenen. På det andre bildet så har jeg ingenting negativt å komme med.Sånn teknisk sett så er bildet bra,men kansje et litt kjedelig motiv for min smak. På det tredje bildet,så syns jeg at selve ideen er både spennende og stilig jeg syns og du fikk til tanken bra,negativt her er at bakgrunnen er veldig rotete ellers så ble danserne veldig stilige,og du får en fin effekt. Endret 5. mai 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Bra bilder.Viss det er noe jeg syns du burde endre på så må det ver at på første bilde så kunne du ha gått nærmere de danserne så du ikke får med kanten på scenen.På det andre bildet så har jeg ingenting negativt å komme med.Sånn teknisk sett så er bildet bra,men kansje et litt kjedelig motiv for min smak. På det tredje bildet,så syns jeg at selve ideen er både spennende og stilig jeg syns og du fikk til tanken bra,negativt her er at bakgrunnen er veldig rotete ellers så ble danserne veldig stilige,og du får en fin effekt. 8540598[/snapback] Takk for kommentaren.. Ja kunne tenkt meg å ha vært mobil og fått tatt bilder fra andre vinkler og nærmere. Men hadde sete på balkongen så satt veldig langt unna for å si det mildt . Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Syns de var knallbra jeg .) Hvertfall når du sitter langt unna og ikke kan bevege deg noe særlig. Regner med at du brukte stativ da? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Syns de var knallbra jeg .)Hvertfall når du sitter langt unna og ikke kan bevege deg noe særlig. Regner med at du brukte stativ da? 8540635[/snapback] takk.. nei tenkte at det var kanskje dumt å ha med.. og gjett om jeg angra .. var sånn passelig plass til å kunne sette opp et halvt utslått tripod der. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Syns de var knallbra jeg .)Hvertfall når du sitter langt unna og ikke kan bevege deg noe særlig. Regner med at du brukte stativ da? 8540635[/snapback] takk.. nei tenkte at det var kanskje dumt å ha med.. og gjett om jeg angra .. var sånn passelig plass til å kunne sette opp et halvt utslått tripod der. 8540651[/snapback] Men stativ hadde igrunn ikke vært så til veldig stor hjelp. Du har brukt 1/90s her og noe særlig lenger lukkertid enn det hadde blitt bare blurrede figurer på en skarp scene. Jeg synest du har klart deg meget bra slik du viser det nå, jeg! De første to var knallfine mens det siste var litt for eksperimentellt (kunne blitt artig effekt, men var hadde stativet vært greit å ha) Angående det å gå nærmere....Med millioner på millioner av pixler å ta av er det ingen problem å 'kutte seg nærmere'. For min del ble jeg ikke plaget av scenekanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå