Mr.Elendig Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Her er mitt http://home.broadpark.no/~oheggsta/skjermbilete.jpg Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Ja, den desktopen stod til navnet ditt. Hva er så kult med en mann som gransker tærne til en annen fyr i elendig grafikk egentlig? neida, bare tuller jeg, men her er min: Enkel og grei, akkurat sånn som nerdene liker den (iallefall jeg) Her Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Her er mitt vakre skrivebord Ikonene er ikke nøyaktig satt opp som på det bildet, men jeg gidder ikke ta nytt screenshot. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Win2000 Svart bakgrunn Min Datamaskin ikon fra 98 Andre maskiner ikon fra 98 Søppelbøtte ikon fra 98 Ikke en "Ikonliste" den grå baren neders Klokke, og lydegenskaper + LAN connection ikon ved den. Plain easy simple GOOD. Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Mitt skrivebord i skrivende stund: Bakgrunnsbildet (1280x960x24 Windows BMP) kan hentes her hvis noen vil bruke det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå