Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med tilgang til noen internettsider.

Anbefalte innlegg

Sikkert derfor avg ikke oppdaterer seg også.

8544811[/snapback]

Men det som er litt merkelig er at mange av oss Tele2 kunder kommer inn på forskjellige sider i forhold til "hverandre".

Avg Update gikk fint på alle maskinene her hjemme. 2 av 3 maskiner får kontakt med Steam Acounten, men min selvsagt ikke gjør det :hmm:

Hva er det som gjør at "nedslags feltet" er så forskjellig ? :hmm:

Noen av Dere kyndige som kan svare på det ?, Takker på forhånd for de svarene som måtte dukke opp.

Og ja, jeg vil spille H-L 2 idag, og siden jeg ikke får logget meg på, så :roll:

Vennlig Hilsen

W_B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går kveld kom jeg ikke inn på Facebook. Nå gjør jeg det. Og for få minutter siden kom jeg inn på VG, men det lastet tydeligvis ikke helt ferdig for jeg fikk ikke klikket på noen linker. Nå får jeg ingenting når jeg prøver VG.

Håper de fikser dette snart... ikke pga. VG akkurat, men på grunn av andre ting som jeg gjerne skulle hatt tilgang til igjen snart.

Lenke til kommentar

Siste nytt fra Tele2 er at det er rettet for noen kunder, og flere vil bli rettet utover ettermiddagen. De forventer at alt skal være oppe å gå som normalt i løpet av kvelden

EDIT: Og der kom det på driftsmeldingene til Tele2 også

Endret av reybr
Lenke til kommentar

Fryktlig irriterende. Har samme problem. Er en haug med sider jeg ikke kommer inn på. Blant annet nettbanken :(

Håper de fikser opp dette snart. Føler meg isolert her! :p

Virker som om det er veldig forskjellig hvilke sider som fungerer og hvilke som ikke fungerer hos folk. Mange av sidene som jeg kommer inn på og som ikke andre kommer inn på og omvendt. Kommer blant annet ikke inn på tele2.no, så jeg kan ikke se noen status.

Jaja, håper det er i orden til i morra :)

EDIT: Nå fungerer alt igjen!! Jippi!

Endret av Christian_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...