Wild Berries Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sikkert derfor avg ikke oppdaterer seg også. 8544811[/snapback] Men det som er litt merkelig er at mange av oss Tele2 kunder kommer inn på forskjellige sider i forhold til "hverandre". Avg Update gikk fint på alle maskinene her hjemme. 2 av 3 maskiner får kontakt med Steam Acounten, men min selvsagt ikke gjør det Hva er det som gjør at "nedslags feltet" er så forskjellig ? Noen av Dere kyndige som kan svare på det ?, Takker på forhånd for de svarene som måtte dukke opp. Og ja, jeg vil spille H-L 2 idag, og siden jeg ikke får logget meg på, så Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tror ikke Tele2 har fått fiksa problemene sine, fortsatt mange sider jeg ikke kommer inn på Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Nei. Ny tid er klokken 11. Med 7 minutter igjen, er vel det vel stor sansynlighet for at det endres videre. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Det er nå endrer til 13.00. Ørjan... Endret 6. mai 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I går kveld kom jeg ikke inn på Facebook. Nå gjør jeg det. Og for få minutter siden kom jeg inn på VG, men det lastet tydeligvis ikke helt ferdig for jeg fikk ikke klikket på noen linker. Nå får jeg ingenting når jeg prøver VG. Håper de fikser dette snart... ikke pga. VG akkurat, men på grunn av andre ting som jeg gjerne skulle hatt tilgang til igjen snart. Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Har samma problemet hos meg - er også tele2 kunde. Det pussige opp i all elendigheta er at hos meg kommer jeg ikke i kontakt med e-posten utenom via mobiltelefonen! I går var jeg på besøk hos broder'n og der funka http://webmail.tele2.no/ 'n min. Dem som vil sjekke driftsmeldingene til tele2 finner dem her: http://driftsmeldinger.tele2.no/ A. Endret 6. mai 2007 av Arnulf Lenke til kommentar
reybr Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Siste nytt fra Tele2 er at det er rettet for noen kunder, og flere vil bli rettet utover ettermiddagen. De forventer at alt skal være oppe å gå som normalt i løpet av kvelden EDIT: Og der kom det på driftsmeldingene til Tele2 også Endret 6. mai 2007 av reybr Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Fryktlig irriterende. Har samme problem. Er en haug med sider jeg ikke kommer inn på. Blant annet nettbanken Håper de fikser opp dette snart. Føler meg isolert her! Virker som om det er veldig forskjellig hvilke sider som fungerer og hvilke som ikke fungerer hos folk. Mange av sidene som jeg kommer inn på og som ikke andre kommer inn på og omvendt. Kommer blant annet ikke inn på tele2.no, så jeg kan ikke se noen status. Jaja, håper det er i orden til i morra EDIT: Nå fungerer alt igjen!! Jippi! Endret 6. mai 2007 av Christian_ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Virker som de har fiksa det nå. Har ikke kommet inn her på diskusjon på over et døgn nå. Har også slitt med vglive og tv-guiden og sånt. Ikke bra. Fint at det er fiksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå