ulv666 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har brukt en vanlig mp3 spiller i alle år på pc, men etter en formaterimg ,tenkte jeg å få meg noe mere brukervennlig. noen annbefalinger. Trenger et program som er lett, å bruke. Kan lage spilleslister med. Kunne legge sanger i kø, for å spilles av fotløpende. Må være lett å bruke på fester, når alle skal finne sanger Lenke til kommentar
H80 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Winamp er jo en god, gammel traver som fremdeles fungerer bra til bruksområdene du beskriver. Hvilket OS bruker du? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Winamp er min favoritt, og iTunes er min ikke favoritt... Men det finnes mange andre også, mange på forumet skryter av MediaMonkey, men jeg har ikke prøvd det. Fordelen med Winamp, er at man kan endre den fullstendig med skins eller plug-ins, og støtter en bråte med lyd og video formater. Det er også lite og kompakt, og er rask til å starte opp, og har det man trenger. Media Library kan man bruke på fest. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg slår faktisk et slag for Windows Media Player! Etter at jeg fikk synket iPod i WMP med mgtek har jeg gått vekk fra iTunes, Mediamonkey og winamp. Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Har hurtig testet winamp og mediamonkey, må si at mediamonkey virker veldig bra og enkelt md første øyekast. Liket veldig godt at den hadde egen festemodus, og at jeg kunne forandre på innstillinger. som hva skjer f.feks om noen dobbelklikker på en fil. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har hurtig testet winamp og mediamonkey, må si at mediamonkey virker veldig bra og enkelt md første øyekast. Liket veldig godt at den hadde egen festemodus, og at jeg kunne forandre på innstillinger. som hva skjer f.feks om noen dobbelklikker på en fil. 8543234[/snapback] Jeg bruker også mediaminkey og er veldig fornøy me den... Snart kommer også forhåpentligvis den nye versjonen. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har hurtig testet winamp og mediamonkey, må si at mediamonkey virker veldig bra og enkelt md første øyekast. Liket veldig godt at den hadde egen festemodus, og at jeg kunne forandre på innstillinger. som hva skjer f.feks om noen dobbelklikker på en fil. 8543234[/snapback] Jeg bruker også mediaminkey og er veldig fornøy me den... Snart kommer også forhåpentligvis den nye versjonen. 8543245[/snapback] Alpha-versjonen virker meget lovende. Synes den er blitt penere og, da v 2.xx begynte å se litt gammeldags ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 WMP 11 er favoritten min, uten tvil. Veldig kjekk når man har mulighet til og validere. *host* Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg kan vertfall trygt anbefale Winamp, et enkelt og greit program. Har brukt det en stund nå og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg holder meg til iTunes. Ikke la denne diskusjonen gli ut i krangling (som så ofte før). Det finnes ingen beste musikkspiller. Alt kommer an på hva man selv krever ut av en avspiller. Du får teste ut alternativene og finne ut hva du liker best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå