Gå til innhold

Test: Nokia 6290

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan bekrefte at det er mulig å skru av kamera-lyden?

8602629[/snapback]

Jeg har fortsatt ikke fått det til.

Jeg har heller ikke funnet noen 2.5mm adapter fra nokia. Jeg har lyst på en med mikrofon, sånn som det er nå har jeg en fra clas ohlson, og da må jeg holde mikrofonen i telefonen foran meg, og lyden kommer i de eksterne hodetelefonene

Lenke til kommentar

Hei, hos meg slutter også multimedia knappen å fungere. I tillegg låser mobilen seg når jeg prøver å surfe på internett (gjorde ikke det i starten). Sikkert dumt spørsmål men hvordan oppdaterer jeg systemet, det vil kanskje hjelpe?

Endret av Arodin
Lenke til kommentar
Det at skjermen blinker av og på er vel for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Jeg rekker helt fint å lese hva som står. Den skrur ikke skjermen av heller, men skrur av lyset.

8589111[/snapback]

Hos meg skrur skjermen seg faktisk helt av. Har test ved siden av andre nokia'er med S60 i godt lys slik at man ser skjermen klart når backlight'en er av. Min 6290 skrur skjermen helt av når noen ringer, mens de andre S60'ene bare skrur backlight'en av og på.

Skal gjøre en oppgradering av software jeg. Forhåpentligvis hjelper det!

Lenke til kommentar

Hei, hos meg slutter også multimedia knappen å fungere. I tillegg låser mobilen seg når jeg prøver å surfe på internett (gjorde ikke det i starten). Sikkert dumt spørsmål men hvordan oppdaterer jeg systemet, det vil kanskje hjelpe?

Hei Samme skjer også med min multimediaknapp og denne feilmedlingen kommer frem når jeg skal koble meg på nokia.com. på 6290 :"The service is not available for this terminal".Noe som vet hva det kan være?Det gjelder ikke på andre nettsider.Og lukke og åpne lyden på flippen kan kutte ut også etter ei stund,slår av på så funker det igjen.

Endret av smoker2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Opprett ny...