Drillo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) ---En nordmann skulle på flyet i Spania. Køen gikk i midtgangen da de ble oppholdt av noe. En person bak henne spurte hvorfor de stoppet. Svaret ble ganske enkelt: "Two mechanics are screwing on the seat". ---En mann var på en resturant og så rapte han og da sa han "Sorry, I allways rape after dinner". Endret 5. mai 2007 av Drillo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vitsetråd Vitsetråd Vitsetråd Vitsetråd Vitsetråd Vitsetråd Vitsetråd En helt egen forumdel for vitser! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 palma med slips! Slager sier jeg! og jeg er dum nok til og bidra med vitser som ingen forstår i en uforståelig tråd når her er nok vitsetråder fra før av. Det er en vakker dag i dag folkens og jeg elsker dere ALLE! Whoppi! OT: Hvorfor har okser bjeller? Fordi hornet ikke virker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Enda en feilplassert thread som ikke har noe med OT-baren å gjøre. Benytt søk før du lager en slik thread! Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg