nilsMeister Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Bare et lite utbrudd fra min side. Nei, det jeg mente var egentlig at det blir litt tåpelig at ateister skal begynne å spre "det glade budskap" på dørene til folk på samme måte som enkelte religiøse gjør. Da blir det akkurat som når 5-åringer krangler. Ingen hever seg over den andre, men synker ned til samme nivå, og der blir dem... 8541746[/snapback] da så, skjønner Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Man villeder nødvendigvis ikke folk, man opplyser, slik at du selv kan velge om du vil tro på det eller ikke. 8541677[/snapback] PISSPREIK!! Opplysning!?!?!? Meg i ræva! Nå er du sikkert religiøs, siden du kan påstå noe slikt. Alle oss andre som befinner oss utenfor den ignorante kristenbobla skjønner lett at all religion er eventyr. Når man prøver å få folk til å tro på fortellinger som selv en normal 6-åring vil avfeie som sprøyt og fanteri, er det definitivt villedning. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Poenget er at de tror de opplyser. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Og hva skal poenget være? Synke ned til det samme nivået som de man "hater"?Hvorfor stoppe der, hva med steining av de som ikke er ateister? 8541684[/snapback] Jævla god ide. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Og hva skal poenget være? Synke ned til det samme nivået som de man "hater"?Hvorfor stoppe der, hva med steining av de som ikke er ateister? 8541684[/snapback] Jævla god ide. 8546417[/snapback] Skulle likt å se hva folk sa dersom ateistene forsøkte å avkristne Norge med sverd. Det skremmende er at dersom det lykkes, så vil man drite i at det ble innført gjennom mord og vold om 1000 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 haha morsom film synd den ikke var lenger Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Gidda ikke å se hele... Så bare en idiot som prøvde å være morsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå