Mr-holmen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 mulig å adde tips om gode bf2 irc kanaler? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Done. :-) Forresten, så merker jeg at guiden er brukt mange andre steder, da bare banneren til guiden er blitt vist 30000 ganger (sist jeg sjekket). Så jeg lurer på om det er noe mer dere jeg vil putte inn i denne guiden - slik at den blir litt mer spesiell. Endret 4. november 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Helt perfekt, <3 Helt perfekt, <3 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Oppdaterte scriptene nå, med forklaring og forenkling/forbedring. Boten min (DAS-BOT) er forresten nede nå, grunnet tap av scriptene jeg hadde på den. Men jeg jobber med å få satt opp en bedre bot (eggdrop). :-) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Fin guide Jooakim, fikk endelig lagd en channel takket være denne tråden. Og litt hjelp på irc Endret 13. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Er det her fortsatt måten å finne seg css clanmatch? vi er tre noobs som håper å møte andre noobs. Går det greit å finne? Eller er folk stort sett veldig gode? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hei og beklager litt sent svar. Denne tråden har tydeligvis falt ut fra Mine innlegg. Du kan jo prøve på #battlefield.no, #hellfragger.no, #css-pcw, #norge.css, #pracc.source (svensk), #sweden.css (svensk) og #fnatic (svensk). Dere bør i hvert fall prøve å få tak i "noobs/low"/mid. Om dere finner klaner/mixer (mix = miks av folk som er i klan eller uten klan, altså slik at en kan spille en "pcw" uten at det trenger å være en "clan match/war"). Søk slik: 3on3 low server off/on (avhengig av om dere har egen warserver eller ikke). Du kan også bruke /amsg for å skrive i alle kanalene du er på - samtidig. Lykke til med kampen(e)! :-) Endret 19. februar 2009 av Jooakim Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 #Tf.wars #Etf2l #mpuktf2.pickup TF2 kanaler. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Flott guide , greit at folk tar seg tid til å gjøre dette for andre . Fikk et problem da jeg prøvde å laste ned den nyeste versjonen av mIRC, ser ikke ut som linken på siden virker. Noen som vet om noen andre plasser jeg kan få tak i downloaden? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 http://www.mirc.com/get.html Et søk på google og det er en av de første som kommer opp. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Softpedia, download.com osv. Hva har dette med Guild/klandiskusjon og rekruttering ? (Endret: Fikset linken til mirc på softpedia. Finnes det ikke en freeware-verson av mIRC ?) Endret 4. august 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Flott guide, kjekt at folk tar seg tid til å lage slike Linken på siden hvor man kan laste ned mIRC ser ikke ut til å funke, vet du om en annen plass jeg kan få tak i det? Endret 5. august 2009 av Synt4xx Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 OK en egen mIRC-guide i Guild/Klan -forumet, det viste jeg ikke. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Du trenger ikke mIRC for å bruke dette. Men du vil ikke ha alle funksjoner men det blir enklere å bruke hvis du går på: http://irc2go.com/pjirc/?net=QuakeNet Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Om du har en auth, kan du for eksempel få inn QuakeNets L-bot på kanalen din Omg utdatert ellers flott guide, som vanlig Endret 14. oktober 2009 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå