xD^^ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Husker jeg brukte gamers-irc en stund også, men det hadde langt fra så mange funksjoner som NNS. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ja, NNS var jo så og si overlegent for 3 år siden, så om det har utviklet seg mye de siste årene så kan jeg bare tenke meg. Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Cannot join channel, you must be authed to join (+r) hva skal jeg gjøre? har ikke instalert nns må man det for å bruke mIRC? Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 skoleprosjekt på gang eller noe sånt? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Cannot join channel, you must be authed to join (+r) hva skal jeg gjøre? har ikke instalert nns må man det for å bruke mIRC? 8567573[/snapback] Som det står i guiden; "r: Dette betyr at det er kun registrerte brukere som kan joine kanalen. Registrerte, altså authed." Altså du må lage en auth-konto for å joine kanalen. skoleprosjekt på gang eller noe sånt? 8568237[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 når jeg skla instalere NNS i mIRC står det at jeg har verson mIRC 6.210 og at jeg må ha 6.17 for at det skal funke... rart Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) når jeg skla instalere NNS i mIRC står det at jeg har verson mIRC 6.210 og at jeg må ha 6.17 for at det skal funke... rart 8573423[/snapback] Det stemmer. Derfor linket jeg til mIRC 6.17 i guiden! (Det er få endringer fra 6.17 til 6.210!) Jeg la til følgende i guiden: Et annet script jeg fikset sammen som kan være greit til en klan-kanal er dette;on *:join:#klankanal.priv: { if ( $mid($nick,1,6) === KLANTAG| ) /mode #brann +o $nick } on *:text:!op*#klankanal: { if ( $nick isop #klankanal.priv ) /mode $chan +o $nick } on *:join:#klankanal:{ if ( $nick isop #klankanal.priv ) /mode $chan +o $nick } Forklaring: Hvis klantaggen deres er på syv tegn (123456|Sipi), må du endre der det står "$mid($nick,1,6)" til 7. Dette scriptet gir op til alle som joiner klankanalen deres med deres klantagg! Det som er lurt å ha på klankanaler, er key og secret.Det andre scriptet gir op til de som skriver !op på klankanalen hvis de har op på privatkanalen deres.Det tredje scriptet gir op til de som joiner klankanalen hvis de er på privatkanalen deres. Endret 9. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
evilorjan Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vil bare legge til en ting # D: Betyr at informasjon om at brukere joiner/parter kanaler skjules, helt til de får voice eller op. Kan også sies: Helt til de får en MODE på kanalen eller sier noe der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Etter å ha lastet ned NNS, og tatt continiue, skulle det komme opp en LOADING Boks, kan du poste bilde av den? :S Takker - Jonas Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Hva skal du med det bildet? Kan du ikke ta det selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Lol.. Mener at jeg vil vite hvordan det skal se ut.. For kom til å trykke litt fort, så husker ikke hvordan det skulle se ut.. Må jeg bare re-installere NNS, da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Om du har et slikt ikon, så har du nok loadet NNScript - prøvd å restarte? connect.ico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hjertelig takk for at du gadd og ta deg tid til å hjelpe meg over fjernhjelp! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tusen takk for en hærlig guide. Er rimelig ny med mIRC, og veit bare så videt hva som er hva her.. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 konge guide ! hadde god nytte av den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Formaterte jo dataen Nå for noen dager sia.. Om du gidd.. Kan du gjøre det over fjernhjelp igjen..? Si i fra på MsN eller Steam når du har tid, og om du gidd.. Takk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg har nå oppdatert guiden: La til funksjonen "/msg DAS-BOT ?diskusjon123 #dinkanal" om du trenger idlere for L-bot. Boten parter automatisk når L joiner. La til tre "funscripts" - !chuck, !lars og !mypenis. Om dere har andre ting dere vil ha inn på guiden - si i fra. Endret 11. oktober 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Flott jobbet! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå