Jakoozie Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei. Jeg har nylig formattert PC'en min. Men jeg har fortsatt musikken min på iPoden. Jeg lurer på, hvordan kan jeg overføre sangene tilbake til PC'en? (Når jeg tok bort "ikke vis skjulte filer" på iPod mappen min, kom de fleste (alle?) sangene opp, men de hadde helt andre navn. Har lite lyst å manuelt skifte navn på alle sangene mine Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Du kan også sjekke ut linken øverst i denne delen av forumet. Da vil du finne masse nyttig info. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Hei. Jeg har nylig formattert PC'en min. Men jeg har fortsatt musikken min på iPoden. Jeg lurer på, hvordan kan jeg overføre sangene tilbake til PC'en? (Når jeg tok bort "ikke vis skjulte filer" på iPod mappen min, kom de fleste (alle?) sangene opp, men de hadde helt andre navn. Har lite lyst å manuelt skifte navn på alle sangene mine 8540138[/snapback] Hei du! Jeg har et kjekt lite program for dette, skrevet i Visual Basic Dette er ikke helt stabilt, men det fungerer helt fint for backup av sanger Si ifra om du liker det Jakoozie_iPod.zip Endret 3. juli 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå