Sessan Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hmm...får vel oppdatere, selv om jeg er full og sliten og greier. Så lenge varte byturen min idag. Hadde det NULL gøy, så da ble det til at jeg gikk hjem. Alene. Med alle de farer det fører med seg for oss jenter i hovedstaden. Var på utestedet når det endelig kom en melding. Vet ikke om jeg har nevnt det, men han nevnte at han fikk besøk på torsdag. Virket som han fortsatt hadde besøk igår, så på forrige melding spurte jeg om han fortsatt hadde besøk.(Besøket er da selvfølgelig unnskyldningen for at han ikke sender meldinger...den unnskyldningen jeg snakket om istad. Som alle gutter har...) Uansett da. Meldingen fra han lød omtrent følgende: "Har fortsatt besøk ja. Sliten etter å ha vært med på sightseeing rundt halve oslo i to dager. Så nå er det sengetid for meg. Sov godt." Så...han har fortsatt besøk. dermed passer det jævlig dårlig å spørre om han vil finne på noe i morgen. Full som jeg var/er klarte jeg selvfølgelig å svare ganske krast tilbake..: "Skjønner at du er opptatt ja, som bruker 12 timer på å svare på én melding. Neida... Kamerater du har på besøk eller? Er ute med en venninne jeg. Faktisk ganske kjedelig. Uff, pleier å ha det gøy ute jeg, men idag er det bare kjipt. Hmm...jaja, du har sikkert sovnet allerede." Og ett minutt senere sendte jeg "sov godt."(ikke spørr hvorfor...var full) I etterpåklokskapens lys ser jeg jo nå at meldingen kan virke litt streng, selv om jeg kamuflerte det med blunkefjes og greier, så jeg tror kanskje jeg må sende en "sorry, ikke meningen å virke sur igår"-melding i morgen. Shit, nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men de tre punktene til Alastor kan nok ha noe for seg. Må bare vente til han ikke har besøk lenger. Tror nok også at det er noe i det at han ikke er så frempå når han er edru. Han virker som verdens snilleste fyr, men med seg fører det ofte også litt sjenerthet eller usikkerhet, og det kan det godt være han lider av. At han rett og slett ikke tørr å være så ovenpå i edru tilstand. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva med å tenke/handle så enkelt som mulig? Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Full som jeg var/er klarte jeg selvfølgelig å svare ganske krast tilbake..: "Skjønner at du er opptatt ja, som bruker 12 timer på å svare på én melding. 8546311[/snapback] Hadde jeg fått en sånn melding fra en dame jeg knapt kjenner, hadde jeg nok tenkt meg om både to og tre ganger om det er verdt det. Når du er så skarp i "innledningsfasen", full eller ei, tør jeg ikke engang tenke på hvordan du er videre i forholdet. Skal du ha noe håp om å redde forholdet, så er det bare en ting å gjøre: RING! Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jammen! Jeg tørr jo ikke ringe når jeg vet at han har besøk!!!!!!!!!! Grunnen til å ringe er jo for å få han til å bli med å finne på noe. Og det kan han jo ikke når han har besøk i huset. Syns egentlig blunkesmilyen viste at jeg ikke var sååå alvorlig jeg. Men mulig han ikke tolker det sånn. Er faktisk IKKE en krass person til vanlig, men sier meningen min, det gjør jeg. Skal uansett sende "sorry fyllemelding"-sms i morgen. Også LOVER jeg å be han ut når besøket har reist. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Den meldinga du sendte der virka bare jævli masete Sinnsykt også det! Skjønner godt at han holder litt tilbake nå... Du må roe ned litt! Om ikke det er hele årsaken, så er det hvertfall en del av den! Og så var den meldinga der LITE intressant OG unødvendig. Pluss en ting til.. Du virker veldig underlegen/sjenert/nervøs. F.eks når du skrev: ".. jaja.. du har sikkert sovnet allerede", så sier det meg med èn gang at du på en måte vil ha en "bekreftelse" på noe. Du vet at han mest sannsynlig ikke kommer til å svare og så skriver du dermed det der. Du virker VELDIG nervøs på deg selv når du skriver sånt. Kan vedde en tier på at den største grunnen til at du skrev det var at du prøvde en måte som kanskje kunne gjøre sånn at han svarte deg, men nei. Keep it short and stick to the point. Endret 6. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Han sa han har vært på sightseeing i hele dag. Jeg tipper han har familien sin hos seg ^^. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Ja.. tror ikke det er noe galt med han fyren jeg... Er mest jenta som TROR ting og er nervøs for det, mener jeg hvertfall. Og han fyren.. hvis han gjør dette med vilje så gjør han er bra jobb hvertfall. For du er jo over hele han! Dette er bra for å bygge spenning, men da er det snakk om i starten og bare innimellom... ikke hele veien.. det er jo helt talentløst, sånn som det er nå f.eks. Han kunne skjerpa seg litt. Og skal man skape spenning, så kan man ikke bare ta og ta... man må ta og GI og ta og GI igjen. Hvis du skjønner. EDIT: Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg slutta med å gi han oppmerksomhet for en stund og sjekka hva som skjedde da. Tror nok han tenker seg om litt hvis du driter i å sende han meldinger iløpet av en hel uke eller to. Endret 6. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Skjedde noe lignende med meg for et par uker sia og jeg lurer på "hva er det med jenter" Oppgitt og lei meg.. Møttes på en fest, hadde nach hos meg, alle dro og hu ble igjen og vi ble bedre kjent. Plutselig ble det klining og kos, så seng/deng(for første gang) og tilslutt sove. Var med hu hver dag hele uka og klina, kosa og gjorde forskjellige ting hver dag og sendte masse sms og jeg ble veldig forelska, hun overnatta hos meg begge nettene helga etter at vi hadde møtt hverandre, men da ble det null kos og deng, bare litt kyssing. Etter dette så har hun på en slags måte blitt veldig avvisende mot meg og vil plutselig ikke henge med meg lenger.. Har nå kjent hu i nøyaktig 3 uker, fortsatt forelska, men har knapt møtt hu på 2 uker . Oppgitt, sur, trist. Har dessuten skjedd utrolig mye rart den uka her, gjør ikke saken noe bedre.. Nå skal jeg faen meg sove i 12 timer å la hue mitt få slappe av etter alt stresset denne uka. Ble kanskje litt mye kommar i det første jeg skrev.. Er litt trøtt Endret 6. mai 2007 av pc^2004 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva i det søte satan er det som feiler dere moderne gutter? Seng betyr enten soving eller puling. Hvor avansert kan dette bli? Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Update: Ting har til dels roet seg her. Sendte melding idag tidlig hvor jeg beklaget at jeg hadde vært så streng i natt. Også spurte jeg om han ville være med og spise is i parken en dag hvor solen var tilbake. Fikk svar ganske fort at ingen skade var skjedd og at alt var bra. Han ville gjerne være med i parken når været ble bra. Så meldet vi litt om utestedet jeg var på igår, hvor han visstnok pleier å være, og så spurte jeg igjen hvem han hadde på besøk. (Han nevnte selv at han hadde vært på samtlige museer i hele oslo igår) Endelig fikk jeg svar: kunststuderende venninne...hmm. Først ble jeg litt... Men så tenkte jeg på en annen ting: hvis han er keen på henne så ville han vel strengt tatt ikke sendt mld med meg hele uka, og hvis det "var noe" med henne så ville han vel heller ikke fortalt meg at han hadde en venninne på besøk. Da ville han sikkert bare sagt "bekjent" eller noe sånt. Så jeg har bare bestemt meg for å ikke ta det så alvorlig, bare ikke bry meg om det. Spurte også om han skulle på samme fest som meg neste lørdag(felles venner)men den har jeg ikke fått svar på enda. Jeje, jeg er ihvertfall 100 ganger roligere... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er jo helt naturlig å glemme "nybekjente" når man har besøk av gamle venner, og da i særdeleshet gamle "venninner". Om jeg var deg ville jeg nok hoppet av dette toget med en gang, når du blir såpass nedprioritert allerede så er egentlgi forholdet dødfødt.. Han ønsket seg egentlig en ONS, eneste grunnen til at han fortsatt gir deg oppmerksomhet er at dere ikke har hatt sex ennå. Og har dere sex så går det noen uker, max et par mnd. så er det slutt. Nå snakker jeg ut fra interessen til fyren. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Så meldet vi litt om utestedet jeg var på igår, hvor han visstnok pleier å være, og så spurte jeg igjen hvem han hadde på besøk. (Han nevnte selv at han hadde vært på samtlige museer i hele oslo igår) Endelig fikk jeg svar: kunststuderende venninne...hmm. Først ble jeg litt... Men så tenkte jeg på en annen ting: hvis han er keen på henne så ville han vel strengt tatt ikke sendt mld med meg hele uka, og hvis det "var noe" med henne så ville han vel heller ikke fortalt meg at han hadde en venninne på besøk. Da ville han sikkert bare sagt "bekjent" eller noe sånt. Så jeg har bare bestemt meg for å ikke ta det så alvorlig, bare ikke bry meg om det. Jeje, jeg er ihvertfall 100 ganger roligere... 8547576[/snapback] Hvis denne veninna han nevner er så viktig at han ikke har tid til å møte deg i løpet av en uke så tipper du lurer deg selv her. Jeg vet ihvertfall hva jeg hadde gjort nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå