Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir sprø av dere gutter!

Anbefalte innlegg

Så konklusjonen er at jeg bør sende enda en melding? Nå har jeg avtalt å treffe en venninne, så da må jeg evt treffe han ute...eller en annen dag.

Men hvis han ikke klarer å svare på den heller blir jeg jo HELT sprø...

Og hva skal jeg skrive nå? Siden han ikke har svart...

Edit: Jammen digg å kunne søke støtte fra noen utenomforstående. Tusen takk folkens...å surfe rundt her tar bort litt stress faktisk.

Endret av Sessan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo hende at han tror at du ikke er så interessert i å gå videre. Antagelig har han ikke skjønt noe av dine hint og husker bare at dere ikke har ligget sammen på ordentlig to ganger. Han tror sikkert at du ikke vil mer enn å småkose.

Det du sier om at gutter er trege til å svare på mld og alltid har en dårlig unnskyldning, er akkurat slik mange gutter opplever også! Ja, det er utrolig irriterende. Jeg føler med deg der... Men du får bare ta initiativet og spørre han rett ut på tomannshånd om han vil noe mer. Hvis/når dere ligger i senga di neste gang, be han ta deg. Si at du vil ligge med han. Slutt å hinte. :)

Lenke til kommentar

Tro meg...han VISSTE at jeg var keen. Jeg hadde så sykt lyst på han, men jeg holdt igjen rett og slett fordi jeg ikke er noen stor fan av ONS og sex med folk jeg ikke kjenner. Jeg er ikke ONS-typen. Men han vet godt at jeg hadde veldig veldig lyst på mer.

Vi har jo hatt en seksuell undertone i veldig mange av meldingene. Og jeg har uttrykt at "jeg kjeder meg på jobb...ville mye heller ligget i sengen med deg" osv. Sååå dum kan han da ikke være? Da trenger samtlige menn en serriøs oppgradering.

Tror jeg bare skal dra ut med venninna mi idag, også se ann om jeg får noe svar. Får jeg ingenting så sender jeg en mld i morgen. Bare vet ikke helt hva jeg skal skrive.

Og to dager etter han sov hos meg snakket jeg med vår felles venn, som roste mannen opp i skyene. "Han er en skikkelig kjernekar, min beste venn på jobben, vi kan snakke om alt, han er utrolig hyggelig og grei" osv osv. Hvorfor i all verden gjorde han det? Har de snakket om meg og vår felles venn bestemte seg for å legge inn ett godt ord? Eller var det bare prat?

Nei, kjenner jeg trenger en tur ut.

Endret av Sessan
Lenke til kommentar

Dette kan oppsummeres med tre ting:

1. Du tenker alt for mye, det fører til bekymring.

2. Han har jævli lyst på deg, men er redd for å presse deg.

3. Du bør ringe fyren og si "kom hit til meg på middag og film i kveld?"

Lenke til kommentar

Er litt uvanlig at han oppfører seg som om han har reservasjoner ovenfor deg, karnsje han ikke greier å være "frempå" uten en dram innabords? Dum er han neppe men enkelte guttet kan tenke alt for mye, noe som kan føre til det du opplever. Punkt 3 i Alastor`s liste støttes, hvist ikke han tar initiativ så er det ingenting i veien for at du kan gjøre det.

Lenke til kommentar

Vi blir bra sprø av dere jenter også! Du er nok så fin og hyggelig at han ikke tør å være for frampå for så skremme deg vekk. Det er bare å ta kontrollen, hvertfall i starten, slik at han kan få bekreftet at du liker han.

Vi gutter kan være ganske fjern, vi mener ikke vont med det meste vi gjør, vi tenker bare ikke over at ei jente kan overanalysere det vi gjør :>

Lenke til kommentar

Han kan være akuratt som meg. Skikkelig tafatt når det kommer til mobiltelefoner.

Det å huske å ha med seg, og ikke minst å kommunisere igjennom mobiltelefonen er ikke så lett. Iallefall ikke om det har med følelser å gjøre.

Jeg tror, som noen har sagt før, at man ofte slutter å skrive osv. fordi man føler seg masete. Og det er jo teit nok i seg selv. Men man kan også ende opp med å trekke seg unna hele situasjonen, fordi man er redd for å bli såret (f.eks. at den andre personen ikke føler det samme)

Jeg tror vi gutter er mer kompliserte enn vi veit selv :!:

Lykke til, da :)

Lenke til kommentar
Vi har jo hatt en seksuell undertone i veldig mange av meldingene. Og jeg har uttrykt at "jeg kjeder meg på jobb...ville mye heller ligget i sengen med deg" osv. Sååå dum kan han da ikke være?

8543954[/snapback]

Hm.. nei. Sannsynligvis ikke i en alder av 28 år... Ellers kunne det blitt misforstått dithen at du bare ville mer småkosing, slik dere har gjort hittil, og det er kanskje tortur for han. Men aldreren hans tatt i betraktning er det vel mer sannsynlig at han skjønner hva du mener. Kanskje er han kristen - på den måten at han helst vil vente med sex til bryllupsnatten? Eller han bare er uvanlig sjenert og tiltaksløs. Han ser kanskje noe spesielt i deg som gjør at han ikke vil miste deg p.g.a. et dumt utsagn sagt i kåthet. Kanskje var han også for full de to gangene dere lå i sengen, og visste med seg selv at han ikke kunne prestere da? Det kan være mange grunner... Derfor bør dere snakke sammen om dette og slutte å gå rundt grøten! Tro meg, gutter elsker jenter som tar litt initiativ! :)

Som flere andre her har nevnt allerede så er han kanskje engstelig for å presse deg. Han er kanskje usikker på hva du egentlig vil og er like redd som deg for å plumpe ut med noe som er ensbetydende med "selvmord", som du sa.

Og to dager etter han sov hos meg snakket jeg med vår felles venn, som roste mannen opp i skyene. "Han er en skikkelig kjernekar, min beste venn på jobben, vi kan snakke om alt, han er utrolig hyggelig og grei" osv osv. Hvorfor i all verden gjorde han det? Har de snakket om meg og vår felles venn bestemte seg for å legge inn ett godt ord? Eller var det bare prat?

Vet ikke - men det kan jo hende han har snakket om deg til sin arbeidskamerat og nevnt at han er forelsket f.eks. Du skal ikke se bort fra at du har truffet en stram eik i bjerkeskogen. En uvanlig type som har moralske verdier som stikker seg ut. Når han får slikt skussmål av arbeidskamerater, er det verdt å bli nærmere kjent med ham.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Mulig at han, som flere her har påpekt, ikke er den mest aggresive typen før han får noen drammer innabords? Og kanskje han (som mange andre gutter) er typen som tenker "jeg svarer senere" når han får en melding... og så glemmer han det helt av? Så blir det gjerne for pinlig å sende ett "altfor sent" svar.?

Ring ham, stram deg opp jente. Det er du som vil ha ham, og da må du tørre litt! Dette går så bra så! Du blir ikke mindre attraktiv i hans øyne dersom du tar litt initiativ! Snarere tvert i mot. Kvaliteter som: selvstendighet og initiativ er høyt verdsatt av de fleste gutter/menn...

Call him!

Lenke til kommentar
Jeg syns kino er dødfødt på date. Da sitter man i mørket i 3 timer uten å snakke til hverandre. Hva er vitsen med det?

8542143[/snapback]

Det er mye mer man kan gjøre i en kinosal. Øyekontakt, litt kosing.. En veldig fin oppvarmer. Kanskje det ikke fungerer for deg, men det fungerer for mange andre :)

8542196[/snapback]

visstnok har en av de kvinnelige brukerne sugd\onanert gutten sin i en mørk kinosal...

innlegget synes jeg å huske er i "hvor er det rareste stedet du har hatt sex?" i o.t baren

Lenke til kommentar

8543987[/snapback]

Disse tre punktene revolusjonerte akkurat denne tråden. Følg rådet. :)

Lenke til kommentar

8543987[/snapback]

8545691[/snapback]

Smisker :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

8543987[/snapback]

8545691[/snapback]

Smisker :hrm:

8545912[/snapback]

Nettopp mod, be på middag så klart, du ødelegger, ja :thumbdown: Få warn, selvfølgelig :thumbup: Kan vi nå holde oss til saken? Nei for faen, sier jeg da.

Send melding til dusten om at du tørster etter både han, og gjerne bikkja hans. Hvis ikke det virker, så rot rundt i nattbordskuffen din, og spar deg nå ikke ... :w00t:

Lenke til kommentar

Tankene spinner og fantasien blandet med en dose skrekk og fryd lager en emosjonell mølje av usikkerhet og håp som gjør at man mister fornuftens klare logikk som igjen blir fordobblet hvis to personer sitter på hver sin planet som heter meg uten kontakt med de andre planeter, hjertets kraft og dyrets kall virvler opp fontener av hormoner mens hjernen skriker" Hææææ?" og mobiler ikke ringer i forvirringens time er total. Angst , håp , lengsel , begjær , frykt , glede , sinne , sorg , ekstase, alt er der flettet sammen i livets endeløse karusell som heter det å være menneske... Over og ut.

Lenke til kommentar

Jeg HATER å skrive meldinger, så skjønner godt at han ikke gidder å sende meldinger med deg i ett kjør..

Ring han istedenfor.. Ikke send melding og SÅ ringe, men ring FØRST og så kanskje en melding hvis han ikke tar telefonen (hvis det er viktig).

Og en annen ting... for å fortelle om hva som er min PERFEKTE dag:

Det er fredag.. Jeg jobber rævva av meg hele dagen og skrur på bil, er møkkete og jævlig og dritt lei av hele bilen, kjører hjemover når klokka er 5 på ettermiddagen og mens jeg kjører hjem så kommer nokiameldings lyden fra lomma.. Jeg tar opp mobilen og der står det fra den deiligste, søteste, snilleste jenta:

"Hei *twingy*! Har du lyst til å komme ned til meg en tuuuur? Har leid *navnpåbrafilm da!* Hadde vært koselig, kooos<3"

Åhh.. herliiiiig! Så kommer jeg hjem, tar en deilig dusj og drar ned til jenta og koser oss med film og mat og KOSING med hverandre!!

Det er livet det! Ingen ting slår en dag som det! Og de jentene som sender meg en sånn melding på det tidspunktet scorer høyt hos meg asså! :love:

Når jeg er dritt lei av alt sammen og alt er bare møkk... sliten og helvette, etter en lang arbeidsdag.. og jeg tror jeg bare skal hjem og sitte foran pc'en eller tv og kjede meg, og så kommer den jenta og spør om noe sånt.. Da blir jeg plutselig så sinnsykt glad! Elsker når jenter får meg til å bli så glad! Er så diiiigg!!

(Sorry, hvis jeg skrev noe skrivefeil her... vært på fest vettu, men samma det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...