Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir sprø av dere gutter!

Anbefalte innlegg

Heihei folkens.

Det er faktisk ikke sååå ille altså. Ikke sånt "spill" man holdt på med på ungdomskolen. Men syns bare det er vanskelig å forstå seg på gutter iblant.

Poenget er vel egentlig at jeg har blitt litt godt vant. Siden han sendte veldig hyppig de første dagene. Men dette er sikkert også grunnen til at han roer det ned nå. Dermed føles det som han aaaaldri sender lenger, fordi jeg er vant til å få 5-6 mld daglig. Og da føles 1-2 mld som ingenting.

Men når jeg tenker meg om så blir jo jeg også sånn da: føler at jeg blir masete for gutten, og roer ned, bare for å ikke virke desperat eller noe.

Fikk faktisk melding i dag tidlig. Han hadde fått besøk igår. Og ellers bare litt svada...Svarte tilbake, og tenkte å be han bli med meg ut idag(ut for å gå tur...ikke ut på byen)hvis han svarer nå. Har spurt hva han skal idag ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tru meg, det er langt værre for ein gutt/mann å forstå ei jente/dame enn visa verca. Menn er enkle dyr som ikkje overanalyserer og funderer seg i hjel, men tar ting for det dei er. :D

Minner samtidig om reglane for gjesteposting:

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

Eit innlegg er sletta.

Lenke til kommentar

Vel, det nyyter ikke å spør "hva han skal i dag" så spør du heller om DERE to skal finne på noe. Så må du ikke spør hva han vil, men forestlå noe. Helst noe litt intimt. Som et kafeebesøk eller bare chille hjemme hos en av dere. Kino er litt upersonlig føler jeg. Man får jo ikke sjangsen til å snakke sammen egentlig. Gå ut å grill eller noe.

Får håpe det går bra ihvertfall!

Lenke til kommentar
Jeg syns kino er dødfødt på date. Da sitter man i mørket i 3 timer uten å snakke til hverandre. Hva er vitsen med det?

8542143[/snapback]

Det er mye mer man kan gjøre i en kinosal. Øyekontakt, litt kosing.. En veldig fin oppvarmer. Kanskje det ikke fungerer for deg, men det fungerer for mange andre :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg syns kino er dødfødt på date. Da sitter man i mørket i 3 timer uten å snakke til hverandre. Hva er vitsen med det?

8542143[/snapback]

Det er mye mer man kan gjøre i en kinosal. Øyekontakt, litt kosing.. En veldig fin oppvarmer. Kanskje det ikke fungerer for deg, men det fungerer for mange andre :)

8542196[/snapback]

Litt kosing ...? Man kan deise på som en helvete i de rette salene, og under de rette forholdene utfolde flere sprekker i erfaringens brave hensikter. La ingenting stoppe hyggen, sier nå jeg :p

Lenke til kommentar

Jeg tror han bare er livredd for at du skal droppe ham pga av at han er plagsom, innpåsliten, stalker eller hva som helst. Vi gutter blir ofte skuffet over at når vi tar initativ, er vi plagsomme, men når vi ikke tar initiativ er vi passive og uinteresserte.

Hva med at du bare går rett frem og sier hva du føler?

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger folkens.

Har jo igrunnen ikke så mye update å komme med, for han har jo SELVFØLGELIG ikke svart på meldingen min enda! Det har gått 7 timer! Hallo!?!?!? Dette er jo bare tortur. Han er sikkert ikke keen i det heletatt. :cry:

Og nå har jo ikke jeg lyst til å sende enda en melding, for jeg sendte jo sist...og har ikke fått svar...Da føler jeg at JEG virker masete. Nei dette er virkelig ikke enkelt.

En annen ting med gutter: dere kan bruke en hel dag på å svare på EN enkelt melding, og når dere endelig svarer har dere alltid en eller annen idiotisk grunn. "Dro på jobben og glemte mobilen hjemme" eller "Hadde besøk så jeg fikk ikke svart." Burde det ikke være sånn at hvis man er skikkelig interressert så sørger man faktisk for å ta med seg mobilen, og svarer når man får melding?

Begynner nesten å miste litt motet her jeg. Hadde jo tenkt til å høre om han ville treffe meg idag. Ikke kino eller noe sånt, bare treffes. Men jeg får jo ikke gjort det når han ikke svarer! Herregud, så vanskelig ting skal være!

Lenke til kommentar

Hahaha, dette er skremmende likt et ei jente har gjort mot meg i det siste, bortsett fra at jeg er mer eller mindre 100% sikker på at hun ikke er interessert. Uansett, ring ham, dropp meldinger som krever initiativ fra ham, det er ikke masete av deg uansett. Vet i hvert fall at jeg hadde likt det veldig hvis noen hadde gjort det for meg :)

Lenke til kommentar

Tror alle gutter syns masete jenter er helt greit. Bedre å vite at folk er interrisert og masete, enn at de ikke er det. Om jenter maser på meg sender jeg svar tilbake og skriver at jeg ikke er interrisert, eller sier det rett ut til dem.

Det er greit, så lenge folk klarer å gi klare svar og ikke driver å går rundt grøten i all evighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...