Sessan Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Okei. Et dårlig forsøk på å gjøre en halvlang historie litt kortere: En kompis dro med en venn av seg på nach hos meg for nå to uker siden. Det endte med at kompisen hans, la oss kalle han D, sov i min seng. Ingenting skjedde, ingen klining eller noe, men vi lå intill hverandre og småkoste litt bare. Nå for en uke siden skjedde det samme igjen. D kom på nach hos oss, og han endte i sengen min igjen. (har det ikke med å invitere ukjente menn på besøk i sengen altså, men... ) Denne gangen skjedde det litt mer. Klining, kosing, mer kosing. Ingen sex(som i penetrering eller oral eller noe)men mye som kunne lede til det. Egentlig fikk jeg en litt spesiell følelse av det hele, for ofte er sånn "fylleroting" mest preget av at man bare er jævlig kåt og keen, men jeg følte liksom at det var noe mer. D virker som en skikkelig kjernekar. En utrolig snill og grei mann, noe kompisen min også bekrefter. Han er ca 28 år, dvs ca 5 år eldre enn meg. Dagen etter dro vi sammen med trikken, siden vi skulle samme vei og greier. Da var det "arm i arm og litt kos, og kyss på munnen når vi skiltes." Så sendte vi meldinger lørdagen, søndagen, mandagen, tirsdagen(han sendte første mld ihvertfall 2-3 av dagene), så fikk jeg bare en på onsdag(og ikke noe svar på den jeg sendte)og en igår. Idag har jeg ikke fått noen. Jeg blir så stressa. Hva i all verden vil han? I meldingene gir han uttrykk for at han koste seg forrige helg, og at han gjerne vil ha litt mer, men hvorfor slutter han plutselig å sende meldinger? Uff, vet det bare er jeg som overanalyserer og legger mye i ting, men dere gutter altså. Hender stadig vekk gutter bare "ops, jeg glemte å svare på mld din jeg." Serriøst...sånt stresser en stakkars jente. Hva er meningen med det? Forstår dere ikke at for en jente som er keen så kan dette være ren tortur!?!?!?! Noen som kan komme med noen tanker her? Og kanskje noen har andre ting ved gutter de bare ikke forstår seg på? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Må du vite tvert spiker hva som skjer da? Hvorfor ikke ta ting som det kommer? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Tro meg, vi gutter blir sprø av dere jenter også Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vi blir faktisk sprøere, tror jeg. Uansett, kan det være så vanskelig å ringe ham? Om ikke annet har du krav på en forklaring. Kanskje best å utsette til i morgen, dog. *notere nytt uttrykk: "tvert spiker"* Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Nei..jeg MÅÅÅ jo ikke vite hva som skjer. Pleier faktisk å ta ting veldig som det kommer. Men nå kommer det jo ingenting! Hva skjer med "meldingsoverdose" som går rett over i "SMS-tørke"? Det er DET jeg virkelig ikke fatter. Kan jo igrunnen godt forstå at dere gutter blir litt gale av oss også. Men for å få tydelige svar kreves tydelige spørsmål: ville noen av dere guttene her inne på forumet SMS-et med en jente dere hadde sovet med/nesten hatt sex med hvis dere ikke var interressert på noe vis? Evt: hva hadde dere vært keene på? Sex eller noe mer? Som nevnt: han er absolutt ikke drittsekktypen. En skikkelig "ordentlig gutt" virker det som. Takktakk. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mulig at han føler han ble plagsom, derfor valgte han å senke ned bruken av sms. Muligens er han usikker på hva du føler, derfor vil han ikke gi noe svar, før du tar intitiativ til en samtale, slik at han kan føle seg "godtatt", eller "likt", av deg. Har du tatt kontakt i det hele tatt? Er det bare han som har tatt initiativ til noe? Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Begge har "startet" å sende SMS. Jeg to ganger og han to ganger. Endel av meldingene har en seksuell undertone, både fra han og meg. Ett hint om at vi er keene på mer...ettellerannet. Men jeg tørr serriøst ikke å ringe han. Vet ikke jeg, men dette med å ringe skjer liksom aldri. Man bare sender meldinger nå for tiden. Egentlig kanskje ganske dumt at det er sånn men. Kanskje du sier noe i at han følte seg masete? Men jeg har jo svar på meldingene hans hver gang. Og trodde jeg var ganske tydelig på at jeg syns han er digg jeg, men av erfaring tror jo alltid vi jentene at gutter leser og forstår alle hintene våre. Men nå har jeg sendt melding idag(med ett spørsmål i)uten å få svar. Da burde vel strengt tatt han ta kontakt i morgen. Vet det er håpløst å følge sånne "mønstere" men jeg har jo IKKE lyst til å være "den masete jenta som fortsetter å sende meldinger enda han ikke har svart..." Neinei, ting skal ikke være enkelt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ta mitt ord på dette; vi skjønner ikke noe som helst. Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) hahaha, jeg vet... burde jo lære av det nå. Men hva faen gjør man da? Sier det rett ut og risikerer totalt selvmord?(unnskyld uttrykket...) Endret 5. mai 2007 av Sessan Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er 99.9% sikker på at han er redd for at du skal gå lei av han pga han sender for mye meldinger. Redd for at han maser for mye på deg med andre ord. Derfor bør du ta initiativet til å sende meldinger først en dag og ikke vente på hans melding. Han vet jo ikke at du er så "keen" på han som du vet du er... hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hmm, ja. Skjønner godt hva du mener Sull. Men jeg har jo sendt melding først flere ganger. Hvordan i all verden kan det misforstås? Og idag tidlig fikk jeg svar på en melding jeg sendte igår ettermiddag. Jeg har svart på denne, men ikke fått svar tilbake igjen. MAN ass...kan han bare drite i det og svare?!?!?! Ikke tørr jeg å be han ut eller noe sånt heller, nettopp fordi han ikke svarer meg nå. Hadde vi bare opprettholdt kontakten skulle jeg lett ha bedt han ut. Nei, jeg får nok nesten bare vente til han kanskje somler seg til å svare på meldingen min igjen. Det er jo faktisk "hans tur." Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Når jeg sendte mye meldinger til ei jente, så fikk jeg svar, men jeg fikka ldri av henne, så jeg ga opp.. Etterpå fikk jeg vite at hun hadde vært litt keen på meg, men at hun trodde jeg hadde mistet interessen. Altså, om du vil ha ham, så send han sms'er. Da ser han at du gjerne vil ha kontakt med han, og han vil sende tilbake. Spør gjerne om han vil ta deg med ut på kino til helgen, bare dere to. Sier han ja er det bankers... Å husk, spør han om HAN vil ta DEG med ut på kino, ikke omvendt... Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nei det skal ikke være lett, fint å høre at jenter også er i samme situasjonen som gutter oftest er men du får bare ta det som det kommer ordner seg nok skal du se Lenke til kommentar
SCV Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det hjelper ikke og si til oss at han driver tortur med deg fordi han glemmer og sende deg sms`er. Si det til han da! Selv om han ikke sender deg mldinger hele tiden kan det vere at han er opptatt med andre ting vet du. Og vist det ble litt kos i edru tilstand så bør du tolke det positivt iallefall. og det J@cob sa ga mening, om at han føler at han kan bli plagsom. Altfor mange SMS`er kan jo til tider ende opp i gørrkjedlig tørrprat. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hva med å ringe duden? Da hører du fort hva han vil, mye lettere å lodde sinnstemninga til personer på den måten. Det å motta og sende meldinger i hytt og gevær oppfattes av mange som vannvittig slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nei..jeg MÅÅÅ jo ikke vite hva som skjer. Pleier faktisk å ta ting veldig som det kommer. Men nå kommer det jo ingenting! Hva skjer med "meldingsoverdose" som går rett over i "SMS-tørke"? Det er DET jeg virkelig ikke fatter. 8540178[/snapback] You talk the talk, but do you walk the walk? Gutten har tømt hjernen sin, eller det vil si mesteparten av venstredelen, og biten av høyredelen som er tilgjengelig for den "normale" mann. Nå må du nok til pers, jenta mi ... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det stemmer det, vi forstår ikke noe, det meste må inn med sølvskje. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Eller med spade, som min kjære gymlærer på ungdomsskolen så poetisk sa det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Å hvorfor kan du ikke bare spørre vedkommende? Hvorfor all denne hemmelighetskremmeriene om at man ikke kan sende mld og bare spørre på hva det er han tenker på angående deg og han? *sukk* Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 høres mer ut som et forhold mellom tenåringer enn 20 åringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå