simenss Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har sett på mulighetene for å bytte fra Vista til Mac OS, og kom over dette tilbudet fra Apple Store: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ubegrenset kreativitet. 0 % rente. I perioden mellom 23. mars og 31. mai 2007 kan du kjøpe en Macintosh-maskin, programvare og tilbehør som kvalifiserer for tilbudet, rentefritt over en periode på to år. Vilkår og betingelser gjelder.* Hvis du vil benytte deg av dette tilbudet, tar du kontakt med Apple Store eller en Apple-forhandler som deltar i kampanjen. Tøy grensene til fantasien, ikke økonomien. * Last ned vilkår og betingelser Tilbudet gjelder ved tegning av en 24 måneders leieavtale under perioden 23.03.07 - 31.05.07 og kan kun benyttes av bedrifter. Ordreverdien kan ikke overstige 1 000 000,- NOK. Etableringsgebyr samt kvartalsvis fakturagebyr kommer i tillegg. Ordreverdien kan ikke overstige 1 000 000,- NOK og MacBook, Mac Pro eller Apple Display må utgjøre minimum 50% av ordren. Forutsetter kredittgodkjenning av Apple Financial Services, som administreres av GE Capital Solutions AS. For mer informasjon kontakt din Apple forhandler. Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller kan jeg her kjøpe en MacBook Pro til 26 000 kroner, og kun betale litt over en tusenlapp per måned i to år med 0% renter? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller kan jeg her kjøpe en MacBook Pro til 26 000 kroner, og kun betale litt over en tusenlapp per måned i to år med 0% renter? Kanskje denne: "kan kun benyttes av bedrifter." Forøvrig, selv om renten er 0% så er det divere gebyrer ol. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det noe jeg ikke har fått med meg, eller kan jeg her kjøpe en MacBook Pro til 26 000 kroner, og kun betale litt over en tusenlapp per måned i to år med 0% renter? Kanskje denne: "kan kun benyttes av bedrifter." Forøvrig, selv om renten er 0% så er det divere gebyrer ol. 8540113[/snapback] ja, de skal jo tjene penger på dette, så de låner ikke ut gratis. Dette er nok ment som en såkalt bruttoavtale-sak. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Kanskje denne:"kan kun benyttes av bedrifter." Forøvrig, selv om renten er 0% så er det divere gebyrer ol. 8540113[/snapback] Regner med at et enkeltpersonforetak i Brønøysundregisteret holder? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har du et org nummer så skal det vel gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå