L O G I M A N Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vet noen om dette kortet http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44778 som er ukens tilbud, har de blå leds rundt vifta som den overklokka utgaven har? Finner bare tester av den litt mer tweaka utgaven. Sikkert noen som har kjøpt det? Ellers, hvordan er viftestøyen på det? Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vet noen om dette kortet http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=44778 som er ukens tilbud, har de blå leds rundt vifta som den overklokka utgaven har? Finner bare tester av den litt mer tweaka utgaven. Sikkert noen som har kjøpt det? Ellers, hvordan er viftestøyen på det? 8540046[/snapback] Viftestøyen er som på alle gts kort ganske lav.... Knapt eg merka den på mitt oppsett med 2 kabinett vifter på lavt og zalman 9500led kjøler.... Det er jo ein vanvittig god pris på eit enormt bra grafikkort... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) ja prisen er kjempegod, spesielt i og med at en får med en gamepad og Men, er det noen som vet om denne har blå leds rundt selve vifta/kjølern? Endret 5. mai 2007 av sesteen Lenke til kommentar
krakil Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvordan er egentlig denne gamepad'en? Er det noe som er verdt å ha? Ble litt sugen på det Foxconn kortet, er ukens tilbud på Netshop nå også (går ut i dag). Men så lurer jeg på om det er noe poeng i å bestille det alene fra netshop siden jeg også skal bestille noe annet fra komplett. Der har de gainward sin verson til 50,- mer. (= jeg taper 70,- om jeg bestiller fra netshop). Det gir jeg selvfølgelig hard beng i, men er foxconn kortet bedre enn gainward? Kanskje det er gamepaden til slutt blir den største forskjellen..? Hvordan er denne gamepaden da egentlig? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Forskjellen i kortene er vel minimale. Gamepaden er helt ålreit og ganske så bra etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå