Isbilen Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 I bil foretrekker jeg en blanding av Rock og faktisk litt country. <-- Hører svært lite på det ellers, men i bil er det stort sett å foretrekke. 6375135[/snapback] Er det viktig å påpeke at du ikke hører på country til vanlig? Redd for kredden din? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg synes Josh Rouse er finfint for sommerturene i bil. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 D.D.E , eneste gangen det er bra å høre på, i bilen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2006 Lengre turer: Jan Johansson, Leanard Cohen, Hammerfall, Manowar, etc. Kortere turer: Div. trance/dance som er artig for øyeblikket. Kjøremusikk bør imho være enkel og grei, men man bør (som alltid) unngå pipestemme-pop og liknende. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jepp, på fredag skal jeg og henholdsvis pappa kjøre fra Trondheim til Oslo. Derfor må vi ha to forskjellige cd'er selfølgelig. Har bare slengt sammen en cd til pappa, vet utmerket godt hva slags musikk han liker. Pappa sin cd: Alphaville - Big in Japan Alphaville - Forever young Dead or Alive - You spin me right around Toto - Rains down in Africa (eller noe.) Whitesnake - Here I go again Bob Dylan - Knocking On Heavens Door Bruce Springsteen - Born To Run Chris De Burgh - Lady In Red David Bowie & Queen - Under Pressure Elton John - The Way You Look Tonight Eric Clapton - You Look Wonderful Tonight Sisters of Mercy - Cry Little Sister The Rolling Stones - Beast Of Burden The Rolling Stones - Satisfaction Tina Turner - We Don't Need Another Hero Ellers har vi/han Rush og Pink Floyd selfølgelig. Men så er det min cd da, kan noen anbefale skikkelig kjøremusikk? Har jo noen favoritter som: Ozzy - Paranoid Blue Oyster Cult - Don't fear the reaper Bon Jovi - Bad Medicine Twisted Sister har jeg alt av, samt WASP etc. Så det hadde vært hyggelig om noen kunne kommet med deres 'kjøresanger.' Endret 12. juli 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Dire Straits - Sultans of swing Autograph - Turn Up the radio Boston - more than a feeling Scorpions - Rock you like a hurricane Eminem - Stan Der har du jo noen.... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2006 Takker, bare fortsett folkens. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) R.E.M. - Drive U2 - Vertigo Pink Floyd - Money deLillos - Suser avgårde alle mann Jokke med tourettes - Stopp DumDum Boys - 10.000 mil DumDum Boys - Fort & farlig Led Zeppelin - Going to California The Doors - Queen of the Highway The Doors - Roadhouse Blues Pearl Jam - Rearwiewmirror Metallica - Fuel Metallica - Ride the lightning Jokke & Valentinerne - Tempo Nirvana - Something in the way Cc Cowboys - Persille & Panser U2 - Daddy's Gonna Pay for Your Crashed Car Ac/Dc - Highway to hell Endret 13. juli 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 ta wild child og i wanna be somebody med Wasp hehe ellers så har vi: Born to be wild-steppenwolf kickstart my heart-motley crue big guns- skid row harley davidson-tnt (seff. på trøndersk ) into the fire-dokken rock you like a hurricane-scorpions Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 du må jo bare ha med Chamillionare-Ridin' Lenke til kommentar
master air Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Toto - Rains down in Africa (eller noe.) 6481485[/snapback] Den heter bare Africa. Av kjøresanger vil jeg anbefale det meste av BigBang, Motorpsycho(Black Hole/Blank Canvas CD'n) og det meste av The Doors. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Takker folkens. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Line og Petter - Min venn er redd for rotter. Lenke til kommentar
pian Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Thin Lizzy - Cowboy Song Locomotives - Mind Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Ozzy - Paranoid 6481485[/snapback] Mener du Black Sabbath - Paranoid? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jepp, men jeg rakk ikke å skrive hele navnet. Måtte på bensinstasjonen. Endret 13. juli 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Feeder - Sweet 16 Fet sang! =) Lenke til kommentar
s4nd3r Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Hei, eg er alvorlig lei av musikken eg har i bilen, forslag til ny? Takk til alle svar, Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Danzig - Mother trøkker bra i bilen, det samme gjør Midnight Oil - Beds are burning. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. september 2006 Rapporter Del Skrevet 25. september 2006 Samtlige plater av Danzig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå