ZprMario Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) Skjønner poenget ditt jeg VgaR, det er noen låter jeg liker å høre på i bilen, av en eller annen grunn, men som sjelden blir hørt på ellers... Bl.a. hører jeg aldri på techno/trance til vanlig, men noen ganger kan det funke i bil. Låter som 2 Unlimited - Jump For Joy / Tribal Dance DJ Tocadisco - Nobody Ugress - Manhattan Sapphire Lange feat The Morrighan - Follow Me Public Enemy - Operation Blade DJ Bobo - Keep On Dancing / Somebody Dance With Me Culture Beat - Mr. Vain Maxx - Get Away Mulig jeg liker den muskken siden jeg halvveis vokste opp med type cheesy eurodance på første halvdel/midten av nittitallet, før metallen tok meg etterpå . Blir kanskje litt melankolsk av å høre slik musikk igjen, vekker en del minner. men allikevel kunne det ikke falt meg inn å høre på de låtene uten at jeg kjører bil... Snålt i grunn. Ellers, låter som jeg ellers hører på men liker og godt i bilen: Dire Straits - Money For Nothing Chris Rea - The Road To Hell Coroner - Semtex Revolution ACDC - Back In Black, Highway To Hell Metallica - Orion, Battery, Disp. Heroes, Damage Inc Porcupine Tree - Blackest Eyes Testament - Practice What You Preach, Disciples of the Watch, The New Order Kreator - Enemy Of God, Murder Fantasies Endret 16. mars 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Ja det er rart det der, at musikken i bilen gjerne er litt annerledes enn vanlig. Nå sier jeg ikke at jeg KUN hører på Trance o.l., men innimellom er det utrolig digg å høre på... Lenke til kommentar
ShareFun Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hvilke sanger syns dere er ypperlige å høre på, når man en sommerkveld cruiser i 120 på den tyske motorveien? Biltur med andre ord. En remix av Hot Butter's popcorn er herlig å høre på. Norsk rock som f.eks postgirobygget er også konge. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 BigBang, herlig kjøremusikk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 System Of A Down, Tool, Alice In Chains, Megadeth, stort sett metal og liknande. Er ikkje noko i veien for å sette på Postgirobygget ein varm sommardag heller. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Creedence Clearwater Revival, Lynyrd Skynyrd, generell sørstatsrock/country og 70-talls hardrock gjør susen. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Talib Kweli! Get By er perfekt for slike turer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Litt avhengig av hva slags kjørestil jeg ønsker å kjøre. Langtur så liker jeg veldig godt Bob Dylan og rolig rock. Litt mer aktiv kjøring så er det The Who med Live At Leeds som blåser av meg huet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Rammstein, AC/DC, TOTO og Michael Jackson. Endret 23. juni 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Metal og god rock er konge! Alt frå AC/DC til Pantera, Slayer og Ramones. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Dr. Hook - perfekt musikk som hele familien kan synge med på Yello - tøff kjøremusikk Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Talib Kweli! Get By er perfekt for slike turer. 6371155[/snapback] Quoted for teh truth. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Creedence Clearwater Revival, Lynyrd Skynyrd, generell sørstatsrock/country og 70-talls hardrock gjør susen. 6370687[/snapback] Legg til Johnny Cash og alt er KOS Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Foretrekker Radiohead og Tool når jeg er ute og kjører med kompiser. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Klart Cash skal få være med. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Bob Dylan er uten tvil fet kjøremusikk. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Creedence Clearwater Revival, Lynyrd Skynyrd, generell sørstatsrock/country og 70-talls hardrock gjør susen. 6370687[/snapback] Er så hjertens enig Creedence Clearwater Revival, Lynyrd Skynyrd, generell sørstatsrock/country og 70-talls hardrock gjør susen. 6370687[/snapback] Legg til Johnny Cash og alt er KOS 6371864[/snapback] Selvsagt, men ingen musikk-"session" er komplett uten Johnny Cash, så det sier seg egentlig selv Endret 24. juni 2006 av bK_Coder Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Som tidligere nevnt, Bigbang. Er veldig glad i Queen på bilturer Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det du vanligvis hører på? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Det du vanligvis hører på? 6372650[/snapback] Hvis den er berettiget meg, så ja. Det er det jeg vanligvis hører på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå