robiwan Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Har kjøpt meg ny bil som jeg får på Torsdag, noen som har lyst til å komme med forslag til sanger på CD'en som skal være med på jomfru turen: Korn - Blind(første sang på cd) Korn - Got the life Korn - Twist (Korn - make me bad) (Korn - ADIDAS) Korn - Twisted transistor Limp bizkit - Break stuff Limp bizkit - Rollin' Limp bizkit - MI2 theme Bo Kaspers Orkester - Samme bil System of a Down - Mr. Jack System of a Down - EIIIEEEOOO System of a Down - Pictures Drowningpool - Bodies (incubus - drive) (Kazzer - Pedal to the Metal) (Blur - Song 2) (ACDC - Back in black) (ACDC - Big gun) Nirvana - In bloom (Nirvana - Something in the way) Metallica - Where I May Roam Lunatic Calm - Leave You Far Behind Billy talent - Red Flag Rancid - ? Noe fra Spawn soundtracket kanskje Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 25. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2007 Hold the Line av Toto synes jeg er den beste råne sangen noensinne, burde virkelig sjekkes ut. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 tjäna grabbar! Nå er det endelig sommer her nord og jeg har fått bilen på veien...igjen! Trenger nye(gamle) shlægers som skal brukes til loding/råning. Jeg er da på jakt etter dance/trance og hiphop. Og misfortå meg rett når jeg sier det finnes kvalitetsdance...noe ala Cascada f.eks. Jeg trenger med andre ord noe som slår skikkelig og samtidig ikke er helt grusomt å høre ellers. Har lest alle sidene i denne og lignende tråder, og det postest mye forskjellig. Jeg er selv en jævel på 90'talls dance, så der har jeg så jeg klarer meg, men jeg trenger noe nytt materiale. Til min nye lode/råne/syre - CD har jeg sålangt følgende: Tune Up! - Feel Fine crazy ravers - wonder (dj satomi remix edit) Yoji Biomehanika - hardstyle disco Age Pee - Out Of The Dark (På grensen, men HEIA bass!) Baracuda - La Di Da (Dance Mix) Beatnuts - No escapin' this Beatnuts - duck season Blackalicious - The Fabulous Ones Cunninlynguists feat Masta Ace - Seasons Dave Mccullen - rave heaven Dj Satomi - Waves Forslag noen? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Forslag noen? 9006234[/snapback] Ganske variert det du har nevnt opp, men ser ut som Hard Dance Mania platene ville falt bra i smak, tror det er 11 av dem nå.. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 I wanna cry - atb Rånemusikk! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Dette forutsetter stort sett at man liker TBM, EBM, aggrotech, futurepop og sådant: Combichrist - Give head if you got it Combichrist - Electrohead Combichrist - Get your body beat Combichrist - What the fuck is wrong with you people? Combichrist - All your bass belongs to us Combichrist - Blut royale :Wumpscut: - War :Wumpscut: - Torn skin :Wumpscut: - Embryodead Suicide Commando - Desire Suicide Commando - Love breeds suicide Agonoize - Masturbation generation Agonoize - Koprolalie Grendel - Harsh generation Aslan Faction - Hell on earth Tactical Sekt - Bring me violence Apoptygma Berzerk - Bitch Apoptygma Berzerk - Non-stop violence (CNN version) Apoptygma Berzerk - We're in this together Apoptygma Berzerk - Electricity Apoptygma Berzerk - Until the end of the world Apoptygma Berzerk - Fade to black Apoptygma Berzerk - Paranoia Colony 5 - Heta nätter Colony 5 - Nocturnal VNV Nation - Beloved VNV Nation - Joy God Module - Illusion God Module - A night like this God Module - Victims among friends The Retrosic - New world order The Retrosic - Revolution Tumor - Killer teKKKno Velvet Acid Christ - Fun with drugs Dawn Of Ashes - In the acts of violence Girls Under Glass - Minddiver Mindless Self Indulgence - Straight to video Pzychobitch - Pussy gang Endret 5. juli 2007 av Lodvgs1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Fremmed Rase - Råne evt. noe drum 'n bass Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Liker å variere jeg (som dere sikkert ser ^^). - M.O.P. feat. Halvdan Sivertsen - Høre Tell på Jorda (ligger på Myspace eller noe sånn tror jeg) - George Thorogood - Bad to the Bone - Dire Straits - Money for Nothing - Deep Purple - Highway Star - DJ Shadow - Six Days (Tokyo Drift Theme) - Eric Clapton - Cocaine - Gluecifer - Desolate City Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 Fremmed Rase - Råne Hadde du gått inn i en bil som spilte den låta? Personlig hadde jeg gått selv om det var fra Oslo til Bergen. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 7. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2007 gigi d'agostino - you spin me right round orgy - blue monday Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2007 Pink Floyd - One Of These Days (Snakk om Bass ) Pink Floyd - Another Brick In The Wall Part 2 Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Kanskje; Lowrider (ZZ Top).. det er jo en "bilsang". AC/DC Guns n' Roses Motörhead Mötley Crüe Hardrock er best i bil.. Endret 1. august 2007 av JorgenSeverin Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Jeg hater folk som spiller dunk dunk musikk i bilene kun for å showe off. Ofte liker de ikke musikken selv engang. Lenke til kommentar
Froskens Far Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 For motorveien anbefaler jeg Kraftwerks Europa Endlos og naturligvis Autobahn. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Kanskje; Lowrider (ZZ Top).. det er jo en "bilsang". AC/DC Guns n' Roses Motörhead Mötley Crüe Hardrock er best i bil.. 9188713[/snapback] Du må slutte med p2p-programmer hvor brukerne ikke har peil og setter feil navn på artister. ZZ Top har aldri gjort en coverversjon av War sin versjon. Søkte forøvrig på ZZ Top - Low rider og fant bare War sin versjon kamuflert under ZZ Top. Frickin' awesome sang btw War - Low rider Introen til Cheech & Chong er også udødelig og gjorde sangen svært populær Endret 8. august 2007 av tjalla Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Litt trance: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Armani & Ghost - AirportArmin van Buuren - Rush Hour Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Dub) Arome - Scream (DJ Scot Project Remix) Astral Projection - Enlightened Evolution (Remix) (psy/goa-trance er forresten jævla kul bil-muskk ) Astrix - Adventure Mode Astrix - Poison ATB - Don't Stop (X-cabs Remix) Baced! vs. Ace's Delight - Witness Balloon - Monstersound (Cosmic Gate Remix) Barthezz - On The Move (DuMonde Remix) Bas & Ram - Speed Of Light BassHunter - Welcome To Rainbow (Hardstyle Remix) (vet hva dere tenker, men denne låten smeller godt i subben) BK - Revolution Blademasterz - Master Blade Blizzard Brothers - Thunderstruck (Warp Brothers Remix) Blutonium Boy vs. DJ Neo - Hardstyle Nation Bobina feat. Elles de Graaf - Lighthouse (Sean Tyas Vocal Mix) Brennan Heart - Rev!val-X Brian Cross - 4 U (O.R.G.A.N. Remix) BT - Flaming June (Chicane Remix) Carl B - Social Suicide (Alex M.O.R.P.H. Version 2) Carl Nicholson - AK47 Carunia - From Russia With Love Ceylon - Immortal (Alphazone Vocal Mix) Chanel - My Life (Haji & Emanuel Remix) Chemistry - Prophecy (Club Mix) Christopher Lawrence - Rush Hour Coca + Villa - La Noche (Original Mix) (heftig club track med spansk gitar ) Cocooma - Another Race Cosmic Gate - The Truth (DJ Isaac Remix) Crusader - My House Is Your House 2006 (Alphazone Remix) Cygnus X - Positron (Marco V Remix) D. Ramirez - La Discotek (Original) (nasty house ) Dallas Superstars - Helium More will come... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Audioslave - Show Me How to Live Allman Brothers Band - Jessica Lenke til kommentar
Puddelrockern Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Alt av Mötley Crüe (bortsett fra balladene, som de ikke har veldig mange av) passer bra til crüising! Spessielt "Wild Side" og "Kickstart My Heart" AC/DC er også perfekt i bilen, sammen med Dire Straits. Kan også anbefale George Thorogood - "Gear Jammer", som forøvrig var hovedsangen til Playstationspillet NASCAR 99. Er helt enig med JorgenSeverin at hardrock er best i bilen. Det har kanskje noe med trøkket i sangene som får en til å nyte bilkjøringen enda mer! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 hellbilies - sur som rognebær også har du samme gruppa bare med råka ta ein pil Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Leter etter en sang som har blitt posta her. Fant den her, husker ikke navnet på artist elelr noe. en kar spiller poker med mange jenter og de er driit pene! og en danser på bordet etc. på slutten blir han busta for å ukse any ideas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå