melli123 Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Hei. Jeg lurte på om noen hadde noen forslag til musikk jeg kan ha i bilen. Jeg har litt lyst på noe musikk som man vanligvis ikke setter seg ned for å høre på, men som passer perfekt til bilen, da tenker jeg på noen Trance/Dance musikk eller noe i den duren. Helst ha litt futt i seg, og god rytme... eks. Uniting Nations - Out Of Touch mvh Vegard Melsom Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Cosmic Gate - The Truth Delerium feat. Rani - Underwater DJ shog - Another World (extended mix) ELT - With Love Matt Darey and Marcella Woods - Voice of an angel (full vocal mix) M Diva - Reachin out (instrumental club mix) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Drömhus - Vill ha Dig SkyMarshall Arts feat Freda - Shine En eller annen remix av Moonlight Shadow og Everytime we Touch Antiloop - Believe Cascada har en del brukbart. Miracle for eksempel. Da Rude - Sandstorm, kan ikke glemme denne heller. Dette er da musikk jeg har spilt en del i bilen, med unntak av Shine. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Kjører du over fjellet er Robert Miles-Children ett must Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Punk, og da snakker vi rølpe punk, denne formelen har jeg brukt en del i det siste, og det eier. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 AC/DC - If You Want Blood sier nå bare jeg.. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Dire Straits eller D.D.E. når du e på lang tur eller kanskje.... War - Low rider Pure tone - totally addicted to bass ellers sier dem at Milk Inc. skal være bra...noe jeg alltid har tvilt stært på Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Skulle akkurat til å foreslå DDE m. "E6". Men trenger man strengt tatt noe annen musikk i bilen enn ellers? Ta med favoritten din. Og drit i klager fra passasjerene. Det er din bil. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Dirt Devils - Music Is Life Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Denne skiva: Anaal Nathrakh - Domine Non Es Dignus Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Benjamin Theves - Texas. Jeg kan garantere at du ikke blir skuffet! Til dere andre også, for all del, skaff dere denne. Andre som er bra: Freemasons Feat. Amanda Wilson - Love Is My Mind (Club Mix) Sessomatto - I Need Somebody Black Box Feat Loletta Holloway - Ride On Time (Club Mix) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Ikke akkurat trance men Iggy Pop's Naughty Little Doggie(punk) er et must Lenke til kommentar
e321 Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Franz ferdinand EDIT: hmm... tror jeg bomma litt på musikk type.. Hva med ugress eller røyksopp? iallefall mer samme sjanger.. Endret 20. februar 2006 av e321 Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 incubus - drive er jo den ultimate kjøresangen. ...men det er dessverre ikke trance. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 Disgorge - Parallels of Infinite Torture. Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 AC/DC - If You Want Blood sier nå bare jeg.. 5638615[/snapback] Du har sett Dukes Of Hazzard, ja Enig i det... AC/DC er bare rått å høre på Lenke til kommentar
Randy Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 Hvis det var dance/trance du ville ha, kan jeg anbefale hele albumet Clubmix 2006. Hvis ikke har du jo alltids Ministry Of Sound - The Annual 2006 Lenke til kommentar
Livert Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 Boards of Canada er det beste jeg hører på hvis jeg kjører tur om kvelden. Herlig atmosfære. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 Ministry - Jesus Built My Hot Rod. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 AC/DC - Dity Deeds Don't Dirt Cheap Madrugada - Blood Shot Adult Commitment Di funker iallefall godt i bil Men mye annet også, selvfølgeli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå