I.A.G. Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg får opp denne feilmeldingen når jeg prøver å kjøre stavekontroll på norsk i Word: Jeg har engelsk versjon av MS Office 2003. Prøvde å kopiere over bokmål/nynorsk ordliste fra en annen office-installasjon ved å kopiere hele Proof-mappa (den som vises til i feilmeldingen over). Dette førte bare til den feilmeldingen. Fila finnes i mappen, men den får tydeligvis ikke åpnet den. Er det noe mer man må fikse enn å kopiere de filene for at det skal virke? Har riktignok Windows Vista her, og XP på den PC-en som jeg kopierte det fra, men det burde da ikke ha noe å si, siden det er samme office-versjon? Setter pris på alle svar! Edit: Endret tittel: "Word cannot open the spelling file ..." Hvorfor? -> Importering av ordliste funker ikke i Vista. Endret 5. mai 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg prøvde å legge inn de samme filene i XP nå, og der virket det faktisk. Kan med andre ord se ut til at det har med Vista å gjøre. Kan en moderator derfor flytte denne tråden til Vista-kategorien? Tenkte det kanskje hadde noe med begrenset tilgang til filene å gjøre, men det virket ikke å sette "full control" på dem heller. Noen som vet om noe mer jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kan med andre ord se ut til at det har med Vista å gjøre. Kan en moderator derfor flytte denne tråden til Vista-kategorien? Swooosh! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Kan med andre ord se ut til at det har med Vista å gjøre. Kan en moderator derfor flytte denne tråden til Vista-kategorien? Swooosh! 8543639[/snapback] Vel og bra, men er det noen som har anelse om hva problemet kan være? Prøvde å installere ordliste fra en annen Word-installasjons-CD, men det er fortsatt det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå