Gå til innhold

Klarer ikke å komme på internett med ps2 lenger

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en sånn liten ps2 i sommer for å spille online. Det funket bra de første månedene. Så tok jeg en pause og for 1mnd siden tenkte jeg å spille litt fifa 2007 og slikt online på ps2, men jeg klarer ikke å connecte lenger.

Det står bare "Tilkoblingen til din internett-leverandør (ISP) ble tidsavbrutt. Sjekk nettverskadapteren. tilkoblingen og/eller Din nettverkskonfiguarasjonsfil. og forsøk igjen"

Jeg har internett fra lyse og vet ikke om de har gjort noen forandringer i det siste som kan skyldes dette problemet.

Hva skal jeg gjøre for å få det til å funke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg en sånn liten ps2 i sommer for å spille online. Det funket bra de første månedene. Så tok jeg en pause og for 1mnd siden tenkte jeg å spille litt fifa 2007 og slikt online på ps2, men jeg klarer ikke å connecte lenger.

Det står bare "Tilkoblingen til din internett-leverandør (ISP) ble tidsavbrutt. Sjekk nettverskadapteren. tilkoblingen og/eller Din nettverkskonfiguarasjonsfil. og forsøk igjen"

Jeg har internett fra lyse og vet ikke om de har gjort noen forandringer i det siste som kan skyldes dette problemet.

Hva skal jeg gjøre for å få det til å funke?

8539955[/snapback]

Noen som kan hjelpe plz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...