Gå til innhold

Humorshowet: Mad Tv!

Anbefalte innlegg

Mad Tv går på nrk2 tirsdager og torsdager ti over halv nitten og fredagskvelder rundt 23-00 tida for de som ikke hvet det.

250px-Mad-TV-Logo.jpg

Hva synest dere om showet ?

Har dere et favoritt medlem i fra Mad gruppa ?

En spesiell sketsj dere husker godt ? =D

Jeg elsker Mad Tv ! Digger de absurde sketsjene og geniale parodiene ! De paroderer mye usa isk som jeg ikke har peiling på, men som fortsatt er morsomt !

De er på den fjortende sesongen nå tror jeg. De starta i 1995. Ingen av folka som begynte da er med nå..

Bilde av nåværende Mad Tv gjeng

MADtvCast12.jpg

Mitt favoritt medlem av showet er vel Bobby Lee. For tida xD

Her er en sjuk sketsj med han hvor han paroderer en korreansk kommunistisk leder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MadTV har sine øyeblikk, men deres største problem er at de ikke klarer å avslutte sketsjer. De droner i vei selv om alt det morsomme er unnagjort, og det blir ikke bedre av at studiopublikumet sitter og hoier på instruks etter noe som egentlig ikke er festlig.

Det jeg har flirt mest av er vel Shaq-parodiene.

EDIT: De burde også konsentrere seg mer om å lage materiale som ikke krever skuespillerprestasjoner for å være bra, for det er det stort sett ingen av dem som innehar.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Har aldri synes Mad Tv har vært så veldig morro. Det blir litt for mye amerikansk slapstick humer for min smak. De har hatt noen ganske så treffsikre parodier opp gjennom tidene men ikke så mye mer enn det.

Så langt så er det bare Storbritania som klarer å lage skikkelig gode sketch-baserte humor serier.

Men smaken er vell som baken da... (helt rævva)

Lenke til kommentar

Enig med dere isbilen / Armageddon med at sketsjene kan bli utrolig lange..

Om den britiske humoren ? ALt jeg har sett av det er Monthy pyton og ... Har det på tunga :p ( <--- typisk ved sistenevnte er at de har hodene rett mot hverandre. Vi ser dem i profil. En kjokk og skalla og en anna med hår. De tar opp ting) Hva heter det :w00t:

De droner i vei selv om alt det morsomme er unnagjort, og det blir ikke bedre av at studiopublikumet sitter og hoier på instruks etter noe som egentlig ikke er festlig
Enig ! irriterende : /

Kom over en her Fikk latterkikk når han får sjerfet ;) ! dakar

Endret av Moff
Lenke til kommentar

Jeg har en favoritt sketsj ! Lenge siden jeg så den , har ikke funnet den på nettet. Episode 5 sesong 11 har jeg kommet frem til. prøvde en torrent men :nei: = :no:

Hvertfall i sketsjen er Frank Kaeti en bilselger. Her paroderer de kristne vekkelse møter i U.s.a. bare at her skal han hjernevaske et par til å kjøpe en bil. Han drar hånda til dama som motstrider veldig ned på skinnsetene og skriker "CAN YOU FEEL THE LEATHER ??!! :dribble: " etterhvert tar det helt av med tungetale og hele pakka. Men sketsjen blir etterhvert lang og man glemmer nesten det morsomme. Han klarer selfølgelig å hjernevaske de og det ender med at paret kjører av gårde i sin nye bil..

Lenke til kommentar

Har også en favoritt. Tror the var Stephanie Wier som spilte brud like før bryluppet, og hun hadde ekstremt kalde føtter. Tror det var ifra et videokamera sin vinkel. Vi fikk se det hele i fast forverd hvor bruden surret rundt i rommet og drakk, og tror det var et par selvmordsforsøk og. Det var utrolig bra.

Lenke til kommentar
ALt jeg har sett av det er Monthy pyton og ... Har det på tunga :p ( <--- typisk ved sistenevnte er at de har hodene rett mot hverandre. Vi ser dem i profil. En kjokk og skalla og en anna med hår. De tar opp ting) Hva heter det  :w00t:

Du tenker på

. Komiske genier begge to!
Lenke til kommentar

Det orginale crewet i de første sesongene var helt klart best! Bobby Lee synes jeg enda er fryktelig morsom. Ellers digget jeg Kimjong Il, Steven Segal og Arnold parodiene

De nyeste skjetsene har ikke vært noe særlig bra, den siste skjetsen jeg likte godt var nok Michael McDonald som Steve Jobs i en amerikansk utenrikspolitikk/apple sketsj for 2-3 episoder siden :)

Endret av ekl1tz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...