Moff Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Mad Tv går på nrk2 tirsdager og torsdager ti over halv nitten og fredagskvelder rundt 23-00 tida for de som ikke hvet det. Hva synest dere om showet ? Har dere et favoritt medlem i fra Mad gruppa ? En spesiell sketsj dere husker godt ? =D Jeg elsker Mad Tv ! Digger de absurde sketsjene og geniale parodiene ! De paroderer mye usa isk som jeg ikke har peiling på, men som fortsatt er morsomt ! De er på den fjortende sesongen nå tror jeg. De starta i 1995. Ingen av folka som begynte da er med nå.. Bilde av nåværende Mad Tv gjeng Mitt favoritt medlem av showet er vel Bobby Lee. For tida xD Her er en sjuk sketsj med han hvor han paroderer en korreansk kommunistisk leder Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Joda. Er genialt å sette på en episode i ny og ne.. Masse gøyalt. En av mine favoritter må ha vært Alex Borstein som sluttet i 05. Og beste sketsjen er vel når hun spiller The Swan Phone sex.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) MadTV har sine øyeblikk, men deres største problem er at de ikke klarer å avslutte sketsjer. De droner i vei selv om alt det morsomme er unnagjort, og det blir ikke bedre av at studiopublikumet sitter og hoier på instruks etter noe som egentlig ikke er festlig. Det jeg har flirt mest av er vel Shaq-parodiene. EDIT: De burde også konsentrere seg mer om å lage materiale som ikke krever skuespillerprestasjoner for å være bra, for det er det stort sett ingen av dem som innehar. Endret 5. mai 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Serien var best når Will Sasso var med. Etter han dro så døde serien ganske. Har egentlig ikke vært noe stor fan av de Stuart og Miss Swan sketsjene, siden de bare gjentar seg.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 de 2-3 førte seongene var bra når de orginale var med, Orlando jones ect. men sånn i det store og hele er amerikanske sketch shows svake i forhold til de britiske. Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg synes at chines lille fyren er den feteste av dem. Han er helt genial, digger ha mest i serien Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har aldri synes Mad Tv har vært så veldig morro. Det blir litt for mye amerikansk slapstick humer for min smak. De har hatt noen ganske så treffsikre parodier opp gjennom tidene men ikke så mye mer enn det. Så langt så er det bare Storbritania som klarer å lage skikkelig gode sketch-baserte humor serier. Men smaken er vell som baken da... (helt rævva) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Enig med dere isbilen / Armageddon med at sketsjene kan bli utrolig lange.. Om den britiske humoren ? ALt jeg har sett av det er Monthy pyton og ... Har det på tunga ( <--- typisk ved sistenevnte er at de har hodene rett mot hverandre. Vi ser dem i profil. En kjokk og skalla og en anna med hår. De tar opp ting) Hva heter det De droner i vei selv om alt det morsomme er unnagjort, og det blir ikke bedre av at studiopublikumet sitter og hoier på instruks etter noe som egentlig ikke er festlig Enig ! irriterende : / Kom over en her Fikk latterkikk når han får sjerfet ! dakar Endret 5. mai 2007 av Moff Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Michael McDonald må også nevnes. I de fleste rollene han har så gjør han det med stil. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har en favoritt sketsj ! Lenge siden jeg så den , har ikke funnet den på nettet. Episode 5 sesong 11 har jeg kommet frem til. prøvde en torrent men = Hvertfall i sketsjen er Frank Kaeti en bilselger. Her paroderer de kristne vekkelse møter i U.s.a. bare at her skal han hjernevaske et par til å kjøpe en bil. Han drar hånda til dama som motstrider veldig ned på skinnsetene og skriker "CAN YOU FEEL THE LEATHER ??!! " etterhvert tar det helt av med tungetale og hele pakka. Men sketsjen blir etterhvert lang og man glemmer nesten det morsomme. Han klarer selfølgelig å hjernevaske de og det ender med at paret kjører av gårde i sin nye bil.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mad TV blir for overdrevent rett og slett.. noen av parodiene dems er geiale tho. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har også en favoritt. Tror the var Stephanie Wier som spilte brud like før bryluppet, og hun hadde ekstremt kalde føtter. Tror det var ifra et videokamera sin vinkel. Vi fikk se det hele i fast forverd hvor bruden surret rundt i rommet og drakk, og tror det var et par selvmordsforsøk og. Det var utrolig bra. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Will Sasso og Arie Spears var de som ga meg latteranfall så og si hver gang de entet skjermen. Sasso som Steven Seagal eller Kenny Rogers, og Arie som Shaq eller valgfri rapper :!: Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ALt jeg har sett av det er Monthy pyton og ... Har det på tunga ( <--- typisk ved sistenevnte er at de har hodene rett mot hverandre. Vi ser dem i profil. En kjokk og skalla og en anna med hår. De tar opp ting) Hva heter det Du tenker på . Komiske genier begge to! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Steven Segal http://www.youtube.com/watch?v=8iJQ8TGYQU8 http://www.youtube.com/watch?v=Shl1YjBMI-k Will Sasso er den klare favoritten, hans feud med Bret Hart var legendarisk! Likte best den Casten fra 1997-1999. Elsket Nicole Sullivan, Alex Borstein, Micheal Mcdonald(Han har masse gode karakterer), Ariel Spears, Debra Wilson(Oprah =)) osv. The list goes on =) Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Det orginale crewet i de første sesongene var helt klart best! Bobby Lee synes jeg enda er fryktelig morsom. Ellers digget jeg Kimjong Il, Steven Segal og Arnold parodiene De nyeste skjetsene har ikke vært noe særlig bra, den siste skjetsen jeg likte godt var nok Michael McDonald som Steve Jobs i en amerikansk utenrikspolitikk/apple sketsj for 2-3 episoder siden Endret 6. mai 2007 av ekl1tz Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 iRack? Det er en av de mest GENIALE sketsjene jeg noen gang har sett, den er så J**** BRA! "There is no exit strategy!" ;:O Lenke til kommentar
Namek Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg synes at chines lille fyren er den feteste av dem. Han er helt genial, digger ha mest i serien 8545526[/snapback] Må si meg enig der.. han chineese og han som alltid spiller baby.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 8551587[/snapback] Ganske fin den, men også en typisk "Mad-TV"-sketsj (lenger enn den burde være). Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mad TV... blek kopi av SNL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå