Zyke Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Hva syntes dere om Nissan Qashqai? (Se Autofil teste Qashqai Her.(Spol ut til ca 11 Minutter ut i episoden) ) Endret 7. mai 2007 av Zyke Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 har alltid likt nissan og japanske biler generelt og Qashqai er intet unntak synes bilen er fin jeg spesielt i den blå fargen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg liker virkelig Qashqais interiør. Og det kommer fra en interiørfetisjist. Endret 5. mai 2007 av Simon Aldra Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Qashqai er stygg,kjøp heller Murano.Mye finere. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ja men murano er mye dyrere Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg syntes faktisk Murano er styggere sånn utseenemessig.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Qashqai er en veldig spennende bil. Har sett en som driver å kjører i tettstedet jeg jobber. Ser langt bedre ut på rett enn på bilder Gratulerer med ny bil! Forresten; er det mulig å få denne bilen med firehjulstrekk? Bestefar er i beite etter ny bil. Han har en XL7 (med den pene fronten), 2,7 V6 på 174 hk fra før, med automat, og den drikker noe vanvittig med bensin. Dessuten er den alt for stor for hans bruk, men han nekter å gå med på noe annet en firehjulstrekker. Kommer ikke opp til feriehuset uten, visstnok Heiteste kandidaten foreløpig er Daihatsu Terios (knallbil!). Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Ja, begge 2 liters motorene er med 4x4 Men ikke de minste motorene Takk, forresten. Og ja, den ser bedre ut i virkeligheten en på bilder/film Endret 5. mai 2007 av Zyke Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Forresten; er det mulig å få denne bilen med firehjulstrekk? 8542980[/snapback] Ja men kun på 2l Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Der er et bilde av interiøret.. ( Og eksteriøret i bakgrunn ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Så min første på veien i går, faktisk! Ser enda bedre ut på veien enn på bilder. Personlig hater jeg midtstilte instrumenter (a la X-Trail), men er har visst Nissan fulgt strømmen tilbake til vanlige instrumenter. Merkelig at Nissan ikke selger bedre i Norge, i USA har det vært et stort merke lenge (eller var det ihvertfall fra midten av -80-tallet og utover). Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Qashqai selger sinnsykt bra.. Det at vi får den i neste uke, er fordi den ble bestilt for flere mndt. siden. Om vi skulle bestille nå, får vi den i Oktober. Er forresten helt enig med deg angående midstilte instrumenter.. Men Navi går helt fint der. Lenke til kommentar
Zyke Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) - Mulig det bare er meg, men ser ikke en eneste likhet bortsett fra kanskje størrelsen.. Endret 5. mai 2007 av Zyke Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Qashqai er en veldig spennende bil. Har sett en som driver å kjører i tettstedet jeg jobber. Ser langt bedre ut på rett enn på bilder Gratulerer med ny bil! Forresten; er det mulig å få denne bilen med firehjulstrekk? Bestefar er i beite etter ny bil. Han har en XL7 (med den pene fronten), 2,7 V6 på 174 hk fra før, med automat, og den drikker noe vanvittig med bensin. Dessuten er den alt for stor for hans bruk, men han nekter å gå med på noe annet en firehjulstrekker. Kommer ikke opp til feriehuset uten, visstnok Heiteste kandidaten foreløpig er Daihatsu Terios (knallbil!). 8542980[/snapback] Subaru Legacy Outback? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 *bilde**bilde* Mulig det bare er meg, men ser ikke en eneste likhet bortsett fra kanskje størrelsen.. 8543555[/snapback] OG at det er svart/grå plastikk helt nede... Men en Polo er vel mye mindre enn en Quagshaiai(aiaia..Hvorfor Nissan, HVORFOR? ), så det blir vel helt feil å sammenligne.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Qashqai utales cashkei ( utale som cash(kontanter)) Endret 5. mai 2007 av fanboy Lenke til kommentar
rublings Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Cashkei, hmm sikker på at det ikke var Cashkai det uttales som?`Mener å huske sånn smått.. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 *bilder*Mulig det bare er meg, men ser ikke en eneste likhet bortsett fra kanskje størrelsen.. 8543555[/snapback] Herregud, mann! Bilene er jo helt totalt like. Og like stygge, og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå