Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye Nissan Qashqai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Qashqai er en veldig spennende bil. Har sett en som driver å kjører i tettstedet jeg jobber. Ser langt bedre ut på rett enn på bilder :)

Gratulerer med ny bil!

Forresten; er det mulig å få denne bilen med firehjulstrekk? Bestefar er i beite etter ny bil. Han har en XL7 (med den pene fronten), 2,7 V6 på 174 hk fra før, med automat, og den drikker noe vanvittig med bensin. Dessuten er den alt for stor for hans bruk, men han nekter å gå med på noe annet en firehjulstrekker. Kommer ikke opp til feriehuset uten, visstnok ;) Heiteste kandidaten foreløpig er Daihatsu Terios (knallbil!).

Lenke til kommentar

Ja, begge 2 liters motorene er med 4x4 :) Men ikke de minste motorene :)

Takk, forresten. Og ja, den ser bedre ut i virkeligheten en på bilder/film ;)

Endret av Zyke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Så min første på veien i går, faktisk! Ser enda bedre ut på veien enn på bilder. Personlig hater jeg midtstilte instrumenter (a la X-Trail), men er har visst Nissan fulgt strømmen tilbake til vanlige instrumenter. Merkelig at Nissan ikke selger bedre i Norge, i USA har det vært et stort merke lenge (eller var det ihvertfall fra midten av -80-tallet og utover).

Lenke til kommentar

Qashqai selger sinnsykt bra.. Det at vi får den i neste uke, er fordi den ble bestilt for flere mndt. siden. Om vi skulle bestille nå, får vi den i Oktober.

Er forresten helt enig med deg angående midstilte instrumenter.. Men Navi går helt fint der.

Lenke til kommentar
Qashqai er en veldig spennende bil. Har sett en som driver å kjører i tettstedet jeg jobber. Ser langt bedre ut på rett enn på bilder :)

Gratulerer med ny bil!

Forresten; er det mulig å få denne bilen med firehjulstrekk? Bestefar er i beite etter ny bil. Han har en XL7 (med den pene fronten), 2,7 V6 på 174 hk fra før, med automat, og den drikker noe vanvittig med bensin. Dessuten er den alt for stor for hans bruk, men han nekter å gå med på noe annet en firehjulstrekker. Kommer ikke opp til feriehuset uten, visstnok ;) Heiteste kandidaten foreløpig er Daihatsu Terios (knallbil!).

8542980[/snapback]

Subaru Legacy Outback? :)

Lenke til kommentar
*bilde*

*bilde*

Mulig det bare er meg, men ser ikke en eneste likhet bortsett fra kanskje størrelsen..

8543555[/snapback]

OG at det er svart/grå plastikk helt nede... Men en Polo er vel mye mindre enn en Quagshaiai(aiaia..Hvorfor Nissan, HVORFOR? :ermm: ), så det blir vel helt feil å sammenligne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...