Fumler Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hallo. Jeg har alltid hatt et problem med PC'n oppe hos pappa. Jeg har prøvd det meste. Som f.eks bytte ram osv, hadde vista så jeg installerte xp (og i tillegg slette mange av bildene til pappa :x ) det hjalp ikke. Prøvde alle slags drivere etc, for jeg var sikker på at det var skjermkortet det var noe feil med. Men nå la jeg merke til noe. Jeg sitter her nå med min egen pc(tar med meg den opp til han når jeg bor hos han). Vanligvis tar jeg ikke med meg min egen skjerm, men har begynt å gjøre det pga dual-screen. Men til poenget: Jeg spillte counter-strike, så dro jeg vinduet over til skjermen til pappa, da lagget det fryktelig, akkurat som det gjør på PCn til pappa og. Så da tenkte jeg at det var kanskje skjermen og ikke skjermkortet det var noe feil med. Men om jeg kun bruker skjermen til pappa lagger det ikke på min egen pc. Men det lagget fryktelig med dual-screen, prikk lik lagging som på pcn til pappa. Så da lurer jeg på om noen vet hvordan jeg kan få fikset dette? Oppsummering (Skriver litt rotete): Skjermen og PCn til pappa: Lagger fryktelig og er uspillelig (filmer etc funker fint) Skjermen til Pappa og min egen PC: Funker helt fint Skjermen til pappa og min egen (Samsung syncmaster 193P) og min egen PC: Funker bra på min egen skjerm. Men lagger noe fryktelig med pappa sin. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det å dra spill fra Hovedskjermen til Sekundærskjermen gir lav FPS. Løsning: Ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå