Kairo Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hei igjen... Har nå hatt min Amilo D6100 i ett par måneder. På denne tiden har jeg merket at hard-disken har begynt å klikke, hver gang jeg skal åpne en ny nett-side, åpne ny mappe eller lignende. Er dette noe som skal forekomme, eller bør jeg klage, og samtidigt håpe på å få en større hard-disk enn mine nå 10 Gb... :-) Mvh. Kairo Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hvis harddisken begynner å lage skumle lyder er det på tide å ta Backup Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei igjen... Har nå hatt min Amilo D6100 i ett par måneder. På denne tiden har jeg merket at hard-disken har begynt å klikke, hver gang jeg skal åpne en ny nett-side, åpne ny mappe eller lignende. Er dette noe som skal forekomme, eller bør jeg klage, og samtidigt håpe på å få en større hard-disk enn mine nå 10 Gb... :-) Mvh. Kairo Det er ikke klikke-lyden i windows du hører da?? :wink: Prøv å skruav/ned hlyttalrerene dine, og se om det blir bedre da... Lenke til kommentar
Kairo Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Hei igjen.... Takker for svarene .... Flaut å måtte si det, men å skru ned lyden hjalp faktisk. Kairo :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå