Gå til innhold

POV GeFORCE 8800 GTX

Anbefalte innlegg

Lurer på om det egentlig er noen forskjell på de forskjellige typene 8800gtx kortene, utenom produsent og pris ? Jeg utelukker da de som er fabrikkoverklokket.

Jeg har sett på POV GeFORCE 8800 GTX 768MB PCIe og lurer på om jeg bør gå for det, kan i tillegg se ut som at det er litt overklokket (billig til å være overklokket?)? Eller bør jeg velge et annet til maks 5000? :hmm:

Endret av Sky89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det jeg trodde :)

Men burde jeg kjøpe det kortet (POV GeFORCE 8800 GTX 768MB PCIe) eller finnes det like billige og bedre varianter? Ser dette er extreme edition og har Core Clock: 600 MHz og Mem Clock: 1900 MHz. Det eneste jeg syntes er litt rar er at den "vanlige" versjonen koster det samme og har Core Clock: 575 MHz og Mem Clock: 1800 MHz...Men bør vel gå for extreme versjonen da?

Endret av Sky89
Lenke til kommentar

Jeg har det jeg. Er ikke mye til bundle, fikk ikke med ett spill. Men fikk med to sånne DVI overganger eller hva det nå heter. S-Video kabel og sånn HDTV Output kabel. Det fulgte også med to molex til pci express. Men det er som alle andre 8800GTX, og ikke noe å klage på her. Ikke ett problem.

Altså

1X: S-Video

1x: HDTV Output

2x: strøm adapter

2x: Vga til Dvi adapter

1x: Cd med drivere

Edit: Btw, det ser slik ut vis det er viktig for deg http://www.hardware.info/images/products/large/001696.jpg

Endret av Megern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...