Hawko Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) For en stund siden begynte mitt interne lydkort (Conexant AMC Audio AC97') til min bærbare PC å fuske litt. Det begynte å sprake når lydnivåer ble satt litt høyere enn det vi mennesker oppfatter som hvisking. Etter å ha prøvd å løse problemet med drivere, og alskens metoder har jeg kommet fram til at å gå til innkjøp av et eksternt lydkort vil være det lureste. Men jeg har et spørsmål angående eksterne lydkort; Det er vel slik at det eksterne lydkortet overstyrer det interne? (For ellers vil jo et eksternt lydkort være ubrukelig for meg... ) Isåfall, så har jeg sett litt på dette "kortet" her: https://prisguiden.no/product.php?productId=53994 (Creative Xmod) Vil det være et lurt valg, eller hva mener dere? Endret 5. mai 2007 av Hawko Lenke til kommentar
radiated Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Med flere lydkort installert kan du fritt velge hvilket du vil at windows skal bruke. Det går også an å deaktivere interne lydkort i BIOS, men ikke alltid på bærbare maskiner. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Tror det er godt valg ja. Jeg har tenkt å kjøpe et slikt et selv på grunn av susing og dårlig lydkvalitet på PCen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå