Gå til innhold

Mp3 Spiller


Anbefalte innlegg

iRiveren er jo basert på  CD'er. Da må jeg jo drasse på en stoor slegge full av CDer for å få inn 20GB. Har sykt lyst på iPod men den er jo alt for dyr :(

Kanskje denne kunne vært noe? Noen som vet når den kommer til noreg?

 

Hvorfor kunne den vært noe? den koster jo 4500kr når den kommer hit til norge.. 399$*9kr/$=3591kr.. så må man ikke glemme skatt.. 3591kr*1,24=4452,84kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
iRiveren er jo basert på  CD'er. Da må jeg jo drasse på en stoor slegge full av CDer for å få inn 20GB. Har sykt lyst på iPod men den er jo alt for dyr :(

Kanskje denne kunne vært noe? Noen som vet når den kommer til noreg?

 

Hvorfor kunne den vært noe? den koster jo 4500kr når den kommer hit til norge.. 399$*9kr/$=3591kr.. så må man ikke glemme skatt.. 3591kr*1,24=4452,84kr

 

Lenge siden du har skjekket dollar kursen ser eg? Gjør det så får du og et annet tall. Sorry klarte ikke å dy meg :lol:

Lenke til kommentar
iRiveren er jo basert på  CD'er. Da må jeg jo drasse på en stoor slegge full av CDer for å få inn 20GB. Har sykt lyst på iPod men den er jo alt for dyr :(

Kanskje denne kunne vært noe? Noen som vet når den kommer til noreg?

 

Hvorfor kunne den vært noe? den koster jo 4500kr når den kommer hit til norge.. 399$*9kr/$=3591kr.. så må man ikke glemme skatt.. 3591kr*1,24=4452,84kr

 

Lenge siden du har skjekket dollar kursen ser eg? Gjør det så får du og et annet tall. Sorry klarte ikke å dy meg :lol:

 

Gidder ikke sjekke sånnt.. bare tenke meg til at det ligger sikkert eller annet sted rundt det.. hva er den på egentlig?

Unnsett.. dyrt blir det...

Lenke til kommentar

Dropp de store spillerne, selv har jeg kjøpt den nye IMP180 til Iriver!!

 

Til og fra jobb kan jeg høre på Karate på t-banen og på trening har jeg 30 sanger med meg.

 

Liten nok til alltid å ligge i lommen, uansett om jeg bruker den eller ikke, og det tar bare et par minutter å laste om sangene.

 

Faller den i gulvet tåler den også en støyt, ikke en bevegelig del.

 

Perfekt! :wink:

 

Bedre med blandingen av radio og de cdène jeg hører på, enn å ha med meg 200 plater jeg ikke bruker :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...