Eskil87 Skrevet 25. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2002 Morn Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en Mp3 spiller, men vil ha en med mye lagringsplass. Hvor i norge kan jeg bestille billige Mp3 spillere? Lurer på om en HD basert spiller hadde vært noe? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 Du kan kikke her... se på Creative Jukebox hvis du vil ha harddisk basert mp3-spiller. Jeg kan ikke si at de er billige, men alle harddisk baserte mp3-spillere ligger på den prisen. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 Creative Nomad Jukebox Zen 20GB vs. Creative Nomad Jukebox 3 20GB, hva er best? Husk at jeg skal ha den i lommen også da Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 Heller veldig mot Creative Nomad Jukebox Zen 20GB, men den er jo litt stor (vs. IPod) Hva ligger en IPod 20GB på? Lenke til kommentar
donAld1802 Skrevet 26. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 Begge suger. bare søppel Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 Hvorfor sier du det? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 ikke hør på han, han har jo ike noe grunnlag for det han sier engang. Jeg har selv en Creative MuVo og er godt fornøyd med den, fin lyd ihvertfall. Så jeg tror ikke de andre Creative produktene har dårlig lyd heller. Det som er forskjellen mellom Zen og Jukebox 3 er størrelsen, Zen er litt mindre. Men begge er jo tunge, ca. 250 gram på begge, det vil jeg si er litt tungt å ha i lomma da, men går vel sikkert. Harddisk baserte MP3-spillere er jo som regel en del tyngre enn minne baserte, men det er jo mye større lagringsplass på en harddisk basert da.... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 Heller veldig mot Creative Nomad Jukebox Zen 20GB, men den er jo litt stor (vs. IPod) Hva ligger en IPod 20GB på? koster vel noe rundt 4500... tror jeg da hvertfall.. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 26. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 Har lurt på det samme selv. Zen støtter vel ikke opptak, har mindre display og ingen utgang så du kan hooke opp med stereo osv så vidt jeg vet. Men størrelsen er jo deilig. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 når du først skal bruke ca 3000kr på en mp3 spiller, ville jeg heller gått for ipoden... den er en del bedre og fetere... Lenke til kommentar
NuB Skrevet 26. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 Vel. for meg går grensa egentlig litt under der Jukebox 3'en ligger på nå...Og en iPod koster jo nesten dobbelt så mye. Så den der "når du først skal bruke tanken" går jo ikke. Når jeg først skal bruke 2500 kan jeg jo likesågodt lange ut noen lapper til en ny dvd også liksom. Ellers er ipoden suveren på design og størrelsen er jo topp, men har hørt at det er vanskeligere å navigere. Mulig jeg tar feil, men det går visstnok ikke an å lage playlister på selve ipoden (i såfall er jo det horribelt). Jukeboxen er heller ikke optimal her men du kan i det minste lage playlist mens du spiller. I tillegg har du ikke med ipoden den samme muligheten til å flytte filer tilbake på maskinen, og flytte til mer enn en maskin osv. Lyden strides de lærde om, sannsynligvis ikke større forskjell enn at de færreste merker noe. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 En Ipod på 20GB er jo 2x dyrere enn en Zen! Tror det blir en Zen hvis det skal bli noe. Noen grunn til at jeg ikke burde ta den? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2002 En Ipod på 20GB er jo 2x dyrere enn en Zen!Tror det blir en Zen hvis det skal bli noe. Noen grunn til at jeg ikke burde ta den? Creative har lagd den jaja... liker bare ikke creative... det er så billigmerke, creative er butikkenes elkjøp... Populær, men klarer aldri å holde det den lover... Lenke til kommentar
viver Skrevet 27. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2002 Ta en kikk på http://www.archos.com. Jeg kjøpte en Archos jukebox recorder for 1/2 år siden og har ikke angret et sekund. Den er kanskje litt stor hvis du skal ha den i lomma, men FM recorderen er litt mindre. Det drives et opensource prosjekt på http://rockbox.haxx.se som lager et alternativt operativsystem til den. Veldig bra greier. oppdateres hver dag. WTF= World Taekwondo Federation Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2002 Den Archos saken var jo kjempestor Skulle bare hatt penger til en 20GB Ipod :/, tror den koster ca. 5000 eller noe Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2002 koster vel noe rundt 4500... tror jeg da hvertfall.. Om du skjekker så ser du at prisen er jukebox3 2950 og for zen 3285 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
glabba Skrevet 28. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2002 Hvis du ikke vil bruke så mye penger på spilleren så er jo iRiveren som er testet her på hw.no grei (har den selv). Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2002 iRiveren er jo basert på CD'er. Da må jeg jo drasse på en stoor slegge full av CDer for å få inn 20GB. Har sykt lyst på iPod men den er jo alt for dyr Kanskje denne kunne vært noe? Noen som vet når den kommer til noreg? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2002 Må jo ha 29 700MB CDer fulle av Mp3 for å romme 20GB Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2002 koster vel noe rundt 4500... tror jeg da hvertfall.. Om du skjekker så ser du at prisen er jukebox3 2950 og for zen 3285 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=27767&t=76&l=2&AvdID=1&CatID=47&GrpID=1&s=pl faen så pirkete du alltid er... jeg mente ipoden, han spurte om det litt over hvis du gidder å lese, glemte bare og quote thats all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå