ElmotriX Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) hei hei. har lenge vert intresert i å lære meg selv C++, og i dag fikk jeg boken "C++ for the absolute beginner" i posten, og vel fornøyd med det. men i denne boken referer dem en del til et program som heter CodeWarrior IDE. jeg Googlet litt og kom frem til følgende hjemme side. www.freescale.com men mitt problem er at her har dem en hel haug av forskjellige versoner, og boken sier ingenting om hvilken (og det ligger ingenting på cd'en som følger med), og jeg har aldrig skrevet en c++ code noen sinne. hilken trenger jeg? HC(S)08/RS08 Microcontrollers HCS12(X) Microcontrollers ColdFire® Architectures Power Architecture™ Technology StarCore 68K Embedded Systems 56800/E Digital Signal Controllers 5xx Controllers 55xx Controllers mobileGT Processor RCF Baseband Signal Processors takker for hjelpen Endret 4. mai 2007 av ElmotriX Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 De du har remset opp der er 'embedded' enheter. Det ser ut til at den for windows er død ifølge denne tråden: http://forums.freescale.com/freescale/boar...&page=1&fsrch=1 Om det er noe slik til linux aner jeg ikke, forsto det som at dem hadde solgt programvaren. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvilket IDE som brukes i boka skal ikke ha stort å si -- det er vel selve språket du er ute etter å lære. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 aha. noen som vet hvor jeg kan få tak i en fungerende verson for windows? eller et program som ligner? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Til Windows er Dev-C++ og Code::Blocks to gode IDE-er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå