Moff Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Irriterer meg over slutten. En bitteliten cliffhanger hadde ikke gjort noe !(sån som i 2 eren hvor harry finner faren sitt armory) Og Harry døde. I tegneserien er jo han en main "villian" gjennom alle sesongene sammen med Venom. Vi er jo ikke bombesikre på at Venom eller Doc Ock er døde men Harry hadde jo begravelse og greier Det skal vel komme en firer ? Lurer på noe : HVa er forskjellen mellom Green og Hob goblin ? Hob er orans, men hvem er han ? Og hva er forskjellen mellom Venom / Eddie Broch og den røde versjonen ? Digga scenene hvor Harry er skikkelig jævlig med Pete og den med Pete eier Harry ! Ellers synes jeg den kunne ha fullt mer etter tegneserien Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg var ikke så begeistret for slutten heller. Men filmen i seg selv var jo bra, fikk valuta for pengene. Likte spesielt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da Parker har fått smaken på det bio stoffet fra verdensromet og ble helt bananas, når han gikk rundt i byen med den svarte spidy drakta under sivilklarene og prøvde å imponere damene. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Ja lagg merke til luggen til Peter hvordan den forandra seg med humøret xD Geniale tips han mannen parker leier hos kom med : "You'r a good woman! I'm a good man!" Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Dette likte jeg dårlig: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Manus-forfatteren(e) har funnet på sin egen ting om at onkelen til Pete ble drept av en annen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Irriterer meg over slutten. En bitteliten cliffhanger hadde ikke gjort noe !(sån som i 2 eren hvor harry finner faren sitt armory) Og Harry døde. I tegneserien er jo han en main "villian" gjennom alle sesongene sammen med Venom. Vi er jo ikke bombesikre på at Venom eller Doc Ock er døde men Harry hadde jo begravelse og greier Det skal vel komme en firer ? 8539337[/snapback] Når denne filmen ble spilt inn var det langt fra klart at det kom en firer. Både regissør og skuespillerne ga uttrykk for at nok får være nok og at denne filmen skulle avslutte. Nå er signalene endret seg litt og folk er mer åpne for oppfølger, men det må presiseres at det aldri var planene å lage en treer som skulle ha en cliffhanger til en firer. Her må det være noen misforståelser ute og går. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Og Harry døde. I tegneserien er jo han en main "villian" gjennom alle sesongene sammen med Venom. Vi er jo ikke bombesikre på at Venom eller Doc Ock er døde men Harry hadde jo begravelse og greier HVa er forskjellen mellom Green og Hob goblin ? Hob er orans, men hvem er han ? Og hva er forskjellen mellom Venom / Eddie Broch og den røde versjonen ? Ellers synes jeg den kunne ha fullt mer etter tegneserien 8539337[/snapback] Harry dør i tegneserien og, riktignok ikke på samme måte, men han døde der og. Hob Goblin er bare en wannabe. Husker ikke helt historien rundt han. Carnage er den "oransje Venom" som ble til ved at noe av stoffet kom i kontakt med en seriemorder. Venom er Brock Jr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå