MyBigMouth Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 1. magneska 2. Flippant Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Jeg syns forøvrig at vinnerbildet var skikkelig bra saker. Jeg likte det blomstrende (kirsebær?)treet i venstre billedkant, som bidro til å understreke vårtemaet. Jeg regner med at dette er tatt med din nye 17-35, Magneska? Endret 18. mai 2007 av Anew Lenke til kommentar
magneska Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg syns forøvrig at vinnerbildet var skikkelig bra saker. Jeg likte det blomstrende (kirsebær?)treet i venstre billedkant, som bidro til å understreke vårtemaet.Jeg regner med at dette er tatt med din nye 17-35, Magneska? 8636979[/snapback] Takk! Var vel det eneste bildet jeg hadde som passet noenlunde til temaet. Regna med at noen skyskrapere ville gjøre susen... Faktisk så likte jeg grillbildet best. Hadde ikke fått objektivet enda, så bildet ble tatt med fast 35 mm med polafilter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå