MagnusW Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har nettopp fått three rings of death på min x360. Har pakket den inn i håndklær nå, og håååper at det vil fungere. for dere som ikke har sett dette før, så ta en titt . Hva tror dere? Tror dere jeg får sett på film i natt? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det der var nytt for meg, å fikse den ved å pakke den inn i håndklær... Men vet ikke om det vil funke i ditt tilfelle da, men er jo verdt et forsøk... (?) -Pixi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er nok en sjangs ja, men ville ikke satset på og sett hele ringenes herre triologien Men håndkle-trikset er jo bare en midlertidig fiks da, du må nok sende den inn. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Den "håndkle"-løsningen er sjelden noe permanent fiks. Vanligvis er det fysisk feil på hardware som er årsak til de tre røde lysene. Avhengig av hva som er problemet, er det ikke sikkert å pakke 360'en inn og gjøre den enda varmere vil hjelpe noe som helst, antakelig gjør du bare mer skade. Om de røde lysene vedvarer må du få Microsoft til å reparere/erstatte den. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Oisann! Det fungerte! Hadde egentlig ikke trodde det, men når er ringene grønne igjen! =D : og der var de røde igjen. Nei, dette orker jeg ikke. Ser den heller på PC'en. Endret 4. mai 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jøss de varte i heile 4 minutter Nei gjør som oss andre og send havariet inn Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Min begynte brått å lyse rødt i går den også. Holdt på å få et lite infarkt når jeg så det røde lyset men så fort at det bare var 2 røde lys så da var det bare å la den kjøle seg ned litt så funka den igjen *puh* Men det er jo bare 11 dager igjen til Halo 3 betaen nå da så det blir nok 3 røde lys på meg om 9-10 dager også hehe Endret 5. mai 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Synes det er utrolig hvor mange videoer det er på gametrailers hvor de bare slår litt på den, så går de bort .p Noen som har prøvd dette? Kanksje litt slitsomt i lengden.. men som en midlertidig fix. Obs jeg tar ikke answar om noe mer går galt http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=61864 http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=23877 Endret 5. mai 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Synes det er utrolig hvor mange videoer det er på gametrailers hvor de bare slår litt på den, så går de bort .p Noen som har prøvd dette? Kanksje litt slitsomt i lengden.. men som en midlertidig fix. Obs jeg tar ikke answar om noe mer går galt 8540612[/snapback] Det er da viden kjent at alt av elektronikk kan repareres med noen slag Bare se på de gamle tvene når de begynte å rulle litt på bildet, mistet litt signal eller en annen feil, gamlefar gikk bare bort og slo litt på den så funket det igjen. Jeg anbefaler å gå løs på xboxen med slegge, når du sender den inn kan jo bare si den ble sånn av seg selv. Men to the serious side, send den inn. Tok ei drøy uke fra jeg sendte den av gårde til jeg fikk den tilbake. Kan hende jeg var heldig, men heller en skikkelig reparasjon enn et litt håndkletriks. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg tør ikke å røre xbox'en mer enn nødvendig. Jeg hadde min første 360 stående og tenkte jeg skulle legge den i stedet under tv'n. Fikk the ring of death umiddelbart og måtte sende inn maskinen. Men jeg vet lite om dette så jeg skal ikke gi noen råd. Bare forteller hva som skjedde med meg. Min 360 nr. 2 funker fremdeles. Har hatt den liggende hele tiden. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er nok en sjangs ja, men ville ikke satset på og sett hele ringenes herre triologien Men håndkle-trikset er jo bare en midlertidig fiks da, du må nok sende den inn. 8539334[/snapback] Jeg har bare fått ener'n og toer'n, men venter på å fullføre trilogien med den tredje... Er nokk ikke lenge til, da min ekstra xbox har begynt å summe stygt i 5 minutter under spilling Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 En kamerat av meg fikk røde ringer og brukte håndkle-trikset. Maskinen virket i flere uker den uten særlige problemer. Det eneste han opplevde var at den i Crackdown ikke klarte å "tegne" kjapt nok, så plutselig gikk han i løse luften. En liten bugs der, så han byttet inn boksen og fikk ny etter en måned. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Gadd ikke prøve håndkle-trikset når boksen min fikk 3 røde for et par uker siden, var kjapp med å sende den inn til MS istedet. Nå ligger den i Oslo kan jeg se på sporingen hos DHL, håper de ikke bruker for mange dager til å få den hit til trøndelagen. Men DHL er vel ganske kjappe, se her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mai 03, 2007 16:34 Frankfurt - Germany Forsendelse hentet Mai 03, 2007 18:40 Frankfurt - Germany Forlater opprinnelse Mai 03, 2007 20:26 Frankfurt - Germany Ankommet DHL i Frankfurt - Germany Mai 03, 2007 23:06 Frankfurt - Germany Sendt fra DHL Mai 03, 2007 23:46 Cologne - Germany Overført via Cologne - Germany Mai 04, 2007 01:24 Cologne - Germany Ankommet DHL i Cologne - Germany Mai 04, 2007 03:39 Cologne - Germany Sendt fra DHL i Cologne - Germany Mai 04, 2007 04:03 Copenhagen - Denmark Overført via Copenhagen - Denmark Mai 04, 2007 04:38 Copenhagen - Denmark Ankommet DHL i Copenhagen - Denmark Mai 04, 2007 06:09 Copenhagen - Denmark Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark Mai 04, 2007 07:33 Oslo - Norway Ankommet DHL i Oslo - Norway Mai 04, 2007 08:17 Oslo - Norway Behandlet for tollklarering på Oslo - Norway Mai 04, 2007 09:52 Oslo - Norway Klareringsforsinkelse Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 hvordan sender jeg inn min da? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Phone Information Telefon Kundestøtte via telefon er: 800 14 174 eller +47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 17:00 Lørdag: Closed Søndag:Closed Ring og forklar problemet ditt, da sender de DHL for å hente boxen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå