Mister_joney Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Verdens lengste benk Meninger? Endret 4. mai 2007 av Mister_joney Lenke til kommentar
tness Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Pussig benk. Har ikke kunnskaper nok for å gi konstruktiv kritikk, men fikk ingen wow følelse av bildet. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg føler noe mangler noe på høyre side for å kunne se helheten. Uten dette "ekstra" blir bildet uforståelig og platt. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Føler også at du har tatt med for lite av benken. Jeg sitter igjen med en følelse av at jeg vil se hva som befinner seg til høyre av bildet. Tror at når man har den følelsen er det to ting man kan gjøre: 1) ta med mere, slik at seeren får sett hva som befinner seg der, og dermed tilfredsstilt seg selv. 2) ikke ta med noe som starter nysgerrigheten. Utelat ting om du ikke har tenkt til å ta med alt av det (om du skjønner). Selvsagt finnes det bilder hvor man kan bryte denne "regelen", men det er ting som da faller naturlig, og det kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå