trondbue Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Har fått penger til jul for å kjøpe meg tv kort. Trenger derfor tips til et godt rimelig tv kort. Kravene er at det er Stereo lyd fjernkontroll og text tv. Jeg skal bruke det med en vanlig antenne og signalene er ikke veldig gode her vi bor, kanskje en videospiller etter vert. Har sett på disse: Hercules SMART TV 675,- TerraTec Tv-kort PCI, Cinergy 400 536,- MSI TV @nywhere Card 535,- Det siste vet jeg ikke så mye om er ikke sikker på om det er fjernkontrol med til dette. Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Terratec 600 versjonen.. litt bedre lyd, har ingen stor erfaring med slike kort. Men jeg ville gått for den. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Terratec 600 versjonen.. litt bedre lyd, har ingen stor erfaring med slike kort. Men jeg ville gått for den. Syntes det var litt dyrt. Er det bedre mye bedre enn de tre jeg har foreslått? Ser at det er radio også som kanskje trekker opp prisen litt. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 uansett så bør du laste ned et programm som heter Dscaler, det gjør at du får mye bedre bilde. det opplevde jeg med mitt Terra Tech kort, pluss at programmet er freeware! elns... http://deinterlace.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Takk for tipset, har lastet det ned nå. Men noen som vet hva slags tv kort jeg burde kjøpe? under 700 kroner helst. Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Terratec 600 versjonen.. litt bedre lyd, har ingen stor erfaring med slike kort. Men jeg ville gått for den. Det er ingen forskjell på 400- og 600-versjonen bortsett fra at 600 har radio-tuner i tillegg. Ville absolutt gått for Terratec sitt kort. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Ingen som vet om det er noe god kvalitet på hercules sitt kort? Hvis ikke går jeg får terratec cinergy 400. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Vet ikke om det finnes noen virkelig gode TV kort. Terratec har i alle fall visse mangler, f.eks lyden. Les denne. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Har lyst til å prøve meg på Hercules Smart tv stereo da. Er ikke sikker på om det har tekst tv men da får jeg heller klare meg uten det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå