Gå til innhold

TRENGER HJELP ØYEBLIKKELIG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan også være greit å fortelle litt om tlf og hvor sms evt. ble lagret før. På minnekort kan man koble til på PC og prøve å "undelete" der.. Mener å ha lest om programmer for mobil for å få tilbake slettede meldinger, men kommer ikke på hvor jeg leste det i farten.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Jeg tror der er mulig ved å kontakte din teleoperatør f.eks hvis du har telernor så kan du kontakte telenor. eller tele2 og..., jeg vet at det er mulig å få tak i de meldingene man har sendt ved å kontakte dem.

Endret av rcambiz
Lenke til kommentar
Jeg tror der er mulig ved å kontakte din teleoperatør f.eks hvis du har telernor så kan du kontakte telenor. eller tele2 og..., jeg vet at det er mulig å få tak i de meldingene man har sendt ved å  kontakte dem.

8582904[/snapback]

Dette kan nok være mulig men blir ikke praktisert, hverken hos Telenor, NetCom eller småoperatørene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...