Toast Is Pimp! Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tja, har kjent på 400D's kittlinse på 2 stk kameraer med kitlinse, fokusringen er slaskete, den kan beveges nedover. Irriterende, for da detter fokusen viss du kanskje beveger kameraet for mye. Merka på det ene 400D med kittlinse så var den fastere. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Men hvis dere klikker på denne her annonsen i første posten, den til FotoVideo.no.. Hvordan er objektivet? Helt håpløst, eller ganske OK til førstegangsbruker. Kommer nok til å kjøpe nye altså, men jeg bare lurer om jeg kan ta det rett ut av boksen å få gode bilder? Edit: En på min alder lager ikke pengene selv nemlig.. Søker forøvrig sommerjobb, så jeg får se om det blir nye objektiver.. Kommer til å gå Noroff også, så litt mer innblikk i dette får jeg nok. Men å ta gode bilder har jeg alltid drømt om.. Endret 7. mai 2007 av steffenz Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Men hvis dere klikker på denne her annonsen i første posten, den til FotoVideo.no.. Hvordan er objektivet? Helt håpløst, eller ganske OK til førstegangsbruker. Kommer nok til å kjøpe nye altså, men jeg bare lurer om jeg kan ta det rett ut av boksen å få gode bilder? Det er klart at du kan ta gode bilder med kit-objektivet. Jeg kjenner fler som har 350D med kit-objektivet, og de tar helt fine bilder. Edit: En på min alder lager ikke pengene selv nemlig.. Søker forøvrig sommerjobb, så jeg får se om det blir nye objektiver.. Kommer til å gå Noroff også, så litt mer innblikk i dette får jeg nok. Men å ta gode bilder har jeg alltid drømt om.. 8559371[/snapback] Når du har jobbet nok med kameraet og føler at du behersker det godt, og har tjent nok penger, da er det på tide å tenke på et bedre objektiv. Tom Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Tusen takk for informasjonen.. Da kjører jeg 350D tror jeg.. Eneste er jeg må reise ut på en fotobutikk å teste håndgrepet på det.. Edit: Skrivefeil Endret 7. mai 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå