TSP Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er en stund siden jeg kan huske å ha sett en kåring av leseromtaler på gamer.no, om jeg ikke husker feil ble den siste kåringen foretatt i Desember 2006, når kommer neste? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Sist gang vi kåret beste leseromtale var i mars. Da hadde vi holdt på ett år. Det lå en del arbeid bak disse kåringene, både for å skaffe gode premier, finne en verdig vinner, og til slutt begrunne valget. De siste fem månedene har vi imidlertid sett at færre og færre har brydd seg om kåringene. Det faktum at det tok to måneder før noen reagerte, er et tegn på at savnet ikke er veldig stort ;-) Kanskje vi tar frem kåringen igjen senere. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Sist gang vi kåret beste leseromtale var i mars. Da hadde vi holdt på ett år. Det lå en del arbeid bak disse kåringene, både for å skaffe gode premier, finne en verdig vinner, og til slutt begrunne valget. De siste fem månedene har vi imidlertid sett at færre og færre har brydd seg om kåringene. Det faktum at det tok to måneder før noen reagerte, er et tegn på at savnet ikke er veldig stort ;-) 8554866[/snapback] Grunnen til at jeg ikke oppdaget det selv. Har noe med at jeg generelt har vært mindre på gamer.no i det siste. Men du har et poeng. Selvfølgelig er det ingen grunn til at jeg for eksemepl ikke skal skrive anmeldelser likevel, men er en ekstra drivkraft at en kan bli belønnet for arbeidet. Håper dere begynner igjen. Satte veldig pris på kåringen. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Et alternativ for gamer.no er å ta kåringen vær tredje månde. For det første kan dere da få tid til å samle en premie som folk kan ha lyst på, dere får en bredere samling av leseromtaler å gå gjennom og bedre tid til å begrunne svarene deres. Synes det var morsomt med de kåringene, selv om jeg aldri vant. Håper å se dem tilbake en gang i tiden Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Det blir bare vanskeligere for gamer.no vil jeg tippe om de tar en kåring for tre siste måneder. Selvfølgelig kan arbeidet tilknyttet det taes underveis, men vil tippe at det kan hope seg opp en del anmeldelser på slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg vant gangen før de begynte med premier. Var litt surt. Men så var ikke omtalen min av det ypperste slaget, den var bare en av få og uhyre lang. Men, jeg prøvde så godt jeg kunne og svare i trådene, selv om jeg ikke alltid gjorde det. Men hver tredje måned virker som et godt forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå